niedziela, 21 stycznia 2024

Kuferek z Krakowa

 Cześć Kochani :-)


Dzisiaj kolejny kuferek w krakowskim stylu. To już trzeci, który miałam przyjemność wykonać na specjalne życzenie.


Moje kuferki pełnią zaszczytną rolę ręcznie zdobionych, oryginalnych opakowań podarunków z Krakowa i wraz z zawartością trafiają w ręce wyjątkowych osobistości :-) Nie będę ukrywać że jestem z tego powodu bardzo dumna i szczęśliwa :-)

Dla zachowania linii stylistycznej projektu wybrałam klimat retro, ponieważ chciałam aby imitował przedmiot nadgryziony zębem czasu.
Wykonałam postarzaną skrzynię, wykorzystując techniki łączone - decoupage i scrapbooking.
Wieko zdobi najbardziej charakterystyczny motyw związany z moim rodzinnym miastem - Rynek Główny wraz z Bazyliką Mariacką i Kościołem Św Wojciecha.






 




Zewnętrzne ścianki boczne i wnętrze kuferka zdobią papiery z kolekcji "Breeze of Dreams" marki Margaret, które swym klimatem idealnie wpisują się w mój projekt.
Oczywiście nie mogło tu zabraknąć skrzydlatych mieszkańców Krakowa czyli gołębi, które od wieków są jednym z najbardziej charakterystycznych symboli mojego miasta :-)





Oprawa mediowa to zasługa fantastycznych preparatów i farb marki CADENCE. Cała ich rodzinka na powyższym zdjęciu a możecie je nabyć w sklepie DREAMS - który serdecznie Wam polecam :-)

 

Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka

 

2 komentarze: