środa, 17 stycznia 2024

Metryczka dla Maluszka

 Hej Kochani :-)


Metryczka urodzenia dziecka to personalizowany prezent, zawierający najważniejsze dane z momentu narodzin. Pozwala zachować w pamięci wszystkie ważne szczegóły z tej niezapomnianej chwili, a każde spojrzenie na foto ramkę wywołuje w rodzicach i bliskich uczucie ogromnej miłości i wzruszenia. 

 


 

Metryczka może ograniczać się jedynie do takich danych jak imię dziecka oraz data urodzenia, ale można również umieścić na niej imiona rodziców, wagę, wzrost i miejsce oraz godzinę narodzin.
Taki obrazek będzie na początku pamiątką przede wszystkim dla rodziców, ale w przyszłości również dla dziecka.




 


 


 


 




 Metryczka dziecka sprawi, że chwila jego narodzin zostanie w pamięci do końca życia - ze wszystkimi szczegółami. Nie tylko zabiegani rodzice, w ferworze codziennego szybkiego tempa życia  nie zapomną o tak ważnych szczegółach, jak dane pociechy z chwili narodzin, ale i samo dziecko w nieco starszym wieku – świadome już rangi tego wydarzenia – utrwali ciekawe detale o sobie samym.


Kochani, metryczki to takie projekty, których tworzenie sprawia mi mnóstwo przyjemności. Uwielbiam tworzyć dla dzieci, kocham ten uroczy, beztroski, wypełniony słodkimi detalami styl.

Każda ramka wnosi w mój twórczy dorobek nowe doświadczenia. W każdej metryczce zamykam cząstkę swoich skromnych umiejętności i kawałek serducha, dlatego te prace zawsze tworzy się wyjątkowo przyjemnie

W dzisiejszej pracy wykorzystałam przepiękne papiery marki Craft'o'Clock oraz moje ulubione tekturki do personalizacji metryczek  od Paper Card :-)

 

Zostawiam dla wszystkich  moc pozdrowień,

Inka


4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba:)
    Czy możesz mi zdradzić gdzie można kupić takiego miniaturowego misiaczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za uznanie. Ten misiaczek to także rękodzieło ;-)

      Usuń
  2. Piękna pamiątka . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń