czwartek, 11 stycznia 2024

Urodzinowa - dla miłośnika muzyki

Witajcie :-)


 Jest Karnawał - jest impreza ;-)

U mnie dzisiaj praca w klimacie koncertowym.

 

Przygotowałam prosty i elegancki komplet urodzinowy dla nastolatka - pasjonata śpiewu oraz gry na pianinie :-)
 

 
Aby karteczka była nie tylko miłym przekazem życzeń, ale również fajną pamiątką tak ważnego dla młodego mężczyzny wydarzenia - zaproponowałam formę sztalugową.

Na ozdobnym panelu, unoszonym do góry, umieściłam schowek na banknoty a u podnóża wykonałam imitację klawiatury pianina. Kartka jest spersonalizowana imieniem Solenizanta i ozdobiona motywami przestrzennymi związanymi z Jego zainteresowaniami.

Myślę że na tak wyjątkową okazję idealnie sprawdzi się stonowana kolorystyka połączona z męską elegancją - dlatego wybrałam ciemny i ciepły wachlarz barw. Są jasne odcienie brązu, beże, czerń i odrobina starego złota dla podkreślenia charakteru pracy :-) 







 


 


 




 




Piękne papiery w nutki pochodzą od ITD Collection oraz Mintay Papers ;-)

 

Cieplutko wszystkich pozdrawiam i zapraszam ponownie,

Inka

2 komentarze: