piątek, 2 lutego 2024

Wielkanocne koszyczki - inspiracja dla ITD Collection

 Heloł Kochani :-)


I znowu mamy piątunio  :-)

A u mnie, podobnie jak w ubiegłym tygodniu, znowu zagościły projekty wykonane z papierów ryżowych marki ITD Collection oraz preparatów marki CADENCE. Jak dla mnie jest to duet idealny do stworzenia niemal każdej pracy.

 


 

Zauroczona wczorajszą zapowiedzią nowej wiosennej kolekcji w ITD Collection, sięgnęłam po zeszłoroczne grafiki i wyczarowałam sobie dwa bliźniacze jajeczka w koszyczkach.

Po jednej stronie skorupek honorowe miejsce zajęły dostojne zające na tle wiejskich zabudowań. Z kolei drugą stronę zarezerwowałam dla króliczych rodzin, w towarzystwie wiosennej roślinności i kwiatów.

 

 






 












 




 



Wiklinowe koszyczki uplotłam przy pomocy foremek i masy samoutwardzalnej. Po wyschnięciu całość pomalowałam farbami akrylowymi  i zabezpieczyłam preparatami do decoupage marki CADENCE, w które zaopatruję się w sklepie DREAMS.




Miłego weekendu, pozdrawiam,

Inka


4 komentarze: