niedziela, 19 grudnia 2021

Zimowe medaliony

 Witajcie Moi Drodzy :-)


Udało mi się trochę okiełznać zimę - złapałam ją, zaraz jak tylko do nas zawitała i..... zamknęłam w przezroczystych medalionach :-)

Jest tu śnieg i szron, są sople, zaspy, zamarznięte kwiaty, gałązki krzewów i owoce. Taką zimę mogę mieć u siebie na stałe - nie muszę marznąć, a mam szansę podziwiać, kiedy tylko zapragnę :-)

A tak całkiem na serio, Kochani, jestem totalnym zmarzluchem, który źle znosi tę porę roku - dlatego cieszy mnie mój sposób na zimowy klimat i z taką zimą chętnie będę obcować przez cały rok :-)

Medaliony ozdobiłam dwustronnie - wewnątrz każdego z nich umieściłam okrągłą przekładkę, na której powstały przestrzenne dekoracje.

Projekt zdobią przepiękne papiery scrapowe marki Ciao Bella  Paper. Wykorzystałam motywy uzupełniające i elementy do wycinania z kolekcji: "Memories of a Snowy Day"





Wewnątrz zamknęłam również wyjątkowo klimatyczne tekturki od PAPER CARD


Zimowy klimacik to sprawka moich ulubionych farb i preparató marki CADENCE, bez których już nie wyobrażam sobie wykonania pracy mixed mediowej. Są nieocenionymi specami od efektów specjalnych. Całą ich familię przedstawiam Wam na ostatniej fotce :-)

Są tam matowe farby akrylowe, pasta - efekt śniegu, pasta krystaliczna, kleje: kraftowy i do decu oraz bezbarwny lakier zabezpieczający.

Imitacja spadających płatków śniegu, zasp i lodowych sopli to zasługa perłowej konturówki a także pociętej na drobne kawałeczki, gazy.




Zarówno dzisiejsze medaliony, jak i wcześniej prezentowane bombki dla Dzieciaczków zostały ozdobione tymi samymi preparatami. Dostępne są w sklepie DREAMS.
A oto moi mediowi bohaterowie:


Kochani, u mnie powolutku ruszają przygotowania do Świąt, choinka już kupiona a prezenty zapakowane :-)
A jak jest u Was, być może jeszcze szukacie pomysłu na drobne upominki dla Bliskich?
Polecam zimowe medaliony - to fajny i oryginalny pomysł na własnoręcznie wykonany prezent. Praca nie zajmuje dużo czasu a każdy egzemplarz jest wyjątkowy, niepowtarzalny i darowany od serca.

 

Bombki zgłaszam na wyzwanie:


Trzymajcie się zdrowo i do zobaczenia :-)

Inka

3 komentarze:

  1. Jestem zachwycona tymi pracami. Cudne!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są. Taki świat zamknięty za małymi szybkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń