wtorek, 7 grudnia 2021

Kartka świąteczna i pożegnanie z DT AP

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj prezentuję ostatnią pracę wykonaną dla bloga Art-Piaskownica.

 

Po trzech latach cudownej, twórczej przygody nadszedł czas rozstania. Z jednej strony jest mi bardzo smutno żegnać się z Koleżankami z zespołu, z drugiej zaś - czeka mnie nowa przygoda i otwierają się nowe horyzonty. Idąc za głosem serca, musiałam zdecydować i dokonać bardzo trudnego wyboru.
Niestety, nie jest mi łatwo tak po prostu odejść, więc pomimo że nie będę już tworzyć dla Was jako Projektantka, to z pewnością będę częstym gościem w Art-Piaskownicy a swoje twórcze poczynania zawsze mogę zaprezentować w formie prac konkursowych. Mentalnie na pewno będę wspierać Koleżanki i kibicować im z całego serca.
Mam nadzieję, że godnie reprezentowałam to twórcze miejsce a moje prace były inspirujące ;-)
Dziękuję za trzy wspólne lata, za możliwość poznania bardzo utalentowanych Osób i podziwiania pięknych prac, zgłaszanych do naszych blogowych zabaw. Za zdobycie nowych umiejętności i mnóstwo pozytywnej energii i wreszcie za fantastyczne pomysły, które pobudzały wyobraźnię i motywowały do działania. Będzie mi tego bardzo brakowało.
Już za Wami tęsknię, moje Kochane Dziewczyny z DT i łezka mi się w oku kręci, kiedy piszę ten pożegnalny post post.

To może, zanim całkiem się rozkleję, napiszę jeszcze kilka słów o swojej dzisiejszej pracy.
Stworzyłam kartkę świąteczną, w klasycznej kolorystyce, jako inspirację do grudniowego wyzwania z cyklu "CARDS - kartka świąteczna i/lub zimowa".
Projekt zdobią piękne papiery od ITD Collection - Sponsora naszych wyzwań kartkowych. Wykorzystałam arkusze z kolekcji: Victorian Christmas

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć: 










 I oczywiście zachęcam wszystkich z całego serca do wzięcia udziału w ostatnim tegorocznym wyzwaniu kartkowym AP.
Kochani życzę Wam miłej, twórczej pracy, pięknych pomysłów i powodzenia w wyzwaniu.

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie: 

Pozdrawiam cieplutko,

Inka

5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. Zdolna z Ciebie dziewczyna więc nie dziw że inspirowałaś wszystkich . Ja na Twoim blogu zostaję i dalej będę podziwiała Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest prześliczna. Kolor stonowany, wszystko pięknie się prezentuje.
    Życzę wszystkiego dobrego w następnych poczynaniach artystycznych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap DT Syla

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca piękna, aż leżała zakręciła się w oku czytając wpis. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, klimatyczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Passion Scrap. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń