czwartek, 16 grudnia 2021

Czekoladownik w kształcie rękawicy - DT MARGARET

 Witam Was, Kochani :-)

 

Moją dzisiejszą inspiracją dla MARGARET jest czekoladownik w kształcie zimowej rękawicy, własnego pomysłu i projektu. 

Do wykonania pracy wykorzystałam kolekcję "Breeze of Dreams", z której wybrałam brązowy arkusz, najlepiej kojarzący się z tym słodkim przysmakiem. Przy okazji udało mi się  zrealizować 3 hasła z naszego grudniowego wyzwania „Margaretka”: GWIAZDA - SZRON - KRATA, totalny nieplanowany bonusik. 

 



Ponieważ sama lubię dostawać pięknie zapakowane słodycze, moja propozycja dedykowana jest tym Osobom, które przede wszystkim cenią sobie oryginalność i pomysłowość.

Aby tabliczka czekolady swobodnie zmieściła się wewnątrz rękawicy, stworzyłam bardziej przestrzenną formę.
Widoczne przeszycia czarną nicią to imitacja, odręcznie wykonana flamastrem, jednak mimo wszystko uważam że dodają one uroku i tworzą fajny klimat.
Do ozdobienia swojej pracy użyłam materiałów, które otrzymałam w paczuszce powitalnej dla DT. Znalazły się tu między innymi: tekturka - okiennica, tekturki - gwiazdki, mini, dekor - serduszka, taśma jutowa.
Dodałam również przyprawy korzenne oraz ręcznie składane gwiazdki origami.
Do wykonania gwiazdek zawsze wykorzystuję ścinki papierów, pozostałe z poprzednich projektów. Tym razem gwiazdeczki powstały z arkusza: PSM 0209 Love me Tender
Wewnątrz rękawicy przewidziałam miejsce na wpisanie życzeń - do tego celu powstała wkładka w kształcie dużego taga.

W pracy wykorzystałam również paski z elementami do wycinania, z których wybrałam stylowe okiennice z okuciami oraz napis, umieszczony w dolnej części czekoladownika.








Dajcie znać, jak się Wam podoba taka forma podarowania słodkiego upominku?


Do wykonania projektu wykorzystałam:

Arkusz PSM 0112

Paski z elementami do wycinania - PSM 0113


Tekturki - gwiazdki - THM 0017A

Tekturka - okno - THM 0016B

Arkusz PSM 0209 

 

 Czekoladownik zgłaszam na wyzwanie



Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka

4 komentarze:

  1. Przepiękne i do tego bardzo pomysłowe opakowanie na słodkości. Wielkie brawa!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to kochasz tą robotę. Nie mogę się napatrzeć. Cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowy pomysł na bazę, praca bardzo klimatyczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O raju jakie to piekne :) rewelacyjny pomysł i wykonanie Halinko !

    OdpowiedzUsuń