czwartek, 23 grudnia 2021

Świąteczny komplet w wiktoriańskim stylu - DT PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)


Bardzo się cieszę że moje spotkanie z Wami przypada tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, gdyż mam jeszcze możliwość podzielenia się pracą, stworzoną jako podarunek pod choinkę.



Projekt zdobią tekturki od PAPER CARD z zimowej i świątecznej kolekcji, jak również klimatyczne papiery w wiktoriańskim stylu od ITD Collection. Użyłam arkuszy ryżowych oraz scrapowych z kolekcji "Victorian Christmas"

 


Komplet składa się z pięciu, idealnie do siebie pasujących, elementów. Ozdobiłam duży kufer, który tym razem posłuży jako eleganckie opakowanie dla czterech bombek, ozdobionych techniką decoupage.







Aby podkreślić świąteczny charakter pracy i nadać jej wyjątkowego klimatu, użyłam naszych niezawodnych tekturek i to właśnie one nadały pracy niepowtarzalny i wyjątkowy sznyt.





Wykorzystałam gwiazdki o różnym kształcie i wielkości, choinkowy zagajnik i moje ukochane rozetki z serii Arabeski a także świąteczny napis. Wszystkie tekturki pobieliłam białym gesso a w końcowym etapie pracy zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem.




W pracy wykorzystałam również wyciski z foremek, bordowe dekoracyjne kokardy oraz dekor - mały, drewniany domek, który pięknie wpasował się w ten sielski, zimowy pejzaż.

 


Wszystkie farby i preparaty mediowe mojej ulubionej marki CADENCE pochodzą ze sklepu DREAMS

 

 Pracę zgłaszam na wyzwania:

 


 



Kochani, nasze dzisiejsze spotkanie być może jest już ostatnim tegorocznym - z tej okazji pragnę wszystkim serdecznie podziękować za Waszą obecność i wspólnie spędzony czas, za mnóstwo miłych słów, pozostawionych pod moimi pracami a przede wszystkim złożyć życzenia świąteczne i noworoczne:

 

Na ten wyjątkowy czas, jakim są Święta Bożego Narodzenia,
 życzę Wam

Miłych, spokojnych i pogodnych dni,
Upływających w rodzinnej atmosferze.
Mnóstwa prezentów pod pachnącą choinką,
Smakowitych potraw na wigilijnym stole
Niech radość, miłość i nadzieja,
Którymi przepełnione są te chwile,
Towarzyszy Wam w każdym dniu
Zbliżającego się Nowego Roku.

 

Miłego świętowania i do zobaczenia w styczniu, 

Inka 



Informacje techniczne:
Kufer - wymiar zewnętrzny 300 x 200 x 130, spód wysokość zew. 85,
Medalion plastikowy biały - średnica 120,
Kropla plastikowa biała - średnica 90, wys 170


8 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet. Wspaniałego, radosnego świętowania życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw! Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Marta 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest na czym oko zawiesić . Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, bardzo bogaty! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona bombkami! Przepiękne! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, klimatyczny zestaw. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń