piątek, 1 maja 2020

Zakładki z Pierrotem


Cześć Kochani :-)


Nadal tworzę z mojego ulubionego zestawu papierów ryżowych "Zakochany Pierrot" od ITD Collection :-)))
Powstają różne formy prac, od dużych projektów jak zegar ścienny czy komoda, po całkiem malutkie, w których wykorzystuję skrawki papierów i drobne elementy grafik z zestawu.
Wspaniale zaprojektowana kolekcja daje wiele możliwości twórczych co w moim przypadku jest  dużym atutem, ponieważ działam w kilku technikach i bardzo lubię eksperymentować :-)))

Dzisiaj pokażę dwie zakładki do książek, do wykonania których wykorzystałam mniejsze kawałki papierów oraz gotowe grafiki.
Styl retro to jeden z moich ulubionych klimatów a w tym zestawie dodatkowo zyskał zupełnie nowy charakter - jest magicznie, teatralnie, bajkowo.
Ujmując jego zalety w jednym zdaniu - tworzenie z tych papierów to nie tylko przyjemność ale  cudowna podróż w świat magii, uzależniająca i kusząca swoją aurą :-)))






















Jeśli lubicie tworzyć zakładki do książek - czy to w wersji praktycznej, ozdobnej czy kolekcjonerskiej - zapraszam do udziału w dzisiejszym wyzwaniu Art-Piaskownicy.
Z cyklu "Małe Formy Scrapowe" - u nas w tym miesiącu - ZAKŁADKI :-)))

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu majowego!

Inka

6 komentarzy:

  1. Super te zakładeczki!
    Może się skuszę na wyzwanie w Art_Piaskownicy:)
    A ja zapraszam na czwartą odsłonę Zakładkowego Szaleństwa na mojej stronie:https://jasminarium.pl/2020/05/01/zakladkowe-szalenstwo-4/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zakładki, Halinko.
    Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezmę też udział, bo lubię robić zakładki , pozdrawiam i dobrego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zakładki, więc i te ogromnie mi się podobają. Serdeczności przesyłam Halinko.

    OdpowiedzUsuń