niedziela, 3 maja 2020

Tworzę z ITD Collection - Zegar w wiejskim stylu

Witam Was cieplutko :-)


Tegoroczna majówka mija mi szybko i pracowicie - cieszę się że wena dopisuje, choć nie mam takiego polotu twórczego, jak zazwyczaj. Myślę że duży wpływ na ten stan ma trwająca zbyt długo, ogólna izolacja oraz przygnębiająca i frustrująca sytuacja.

Jedną z form przezwyciężenia smutku i oczyszczenia umysłu z nadmiaru niekorzystnych myśli jest pasja i twórcza praca. To one wprowadzają mnie w stan totalnego odreagowania wszelkich problemów dnia codziennego.
Ten trudny czas próbują nam również umilić inni Ludzie, oferując swoje wsparcie, pomoc, dobrą radę czy po prostu życzliwe, serdeczne słowo.

Nie brakuje gestów płynących z potrzeby serca, drobnych a jakże miłych i mobilizujących :-)
Prawdziwej ludzkiej dobroci doświadczyłam już nie raz i cieszę się że nie pozostajemy teraz pozostawieni sami sobie a jednoczymy się na wiele różnych sposobów.

Dlatego uważam że jest to dobry czas na odnajdywanie ukrytych talentów, na próbowanie czegoś nowego czy dzielenie się swoimi umiejętnościami z innymi Osobami.
Ja również bardzo chętnie podzielę się z Wami swoim pomysłem na wykonanie poniższej pracy.
Teraz tylko zapowiedź i mała zajawka tematu, natomiast szczegółowy kurs serdecznie zapraszam TUTAJ :-)))

Kochani, jakiś czas temu oglądałam prezentację nowości papierowych, proponowanych przez ITD Collection. Lubię wiejski klimaty więc przedstawione wzory od razu wpadły mi w oko.
Między innymi zamarzył mi się duży zegar na ścianę w sielskim klimacie a dzięki pięknie zaprojektowanym motywom zwierząt gospodarskich, pochodzących z tego arkusza: https://itdcollection.com/Papier-ryzowy-decoupage-R1684 mogłam zrealizować swoje marzenie.

Dziękuję ITD Collection za cudowne papiery oraz bardzo praktyczny szablon z cyframi, który ułatwił mi pracę.

A tu już mój zegar - wykonany na drewnianej desce kuchennej o wym. 40 x 25 cm ;-)












































Zegar idealnie wpisuje się w temat majowego wyzwania Szuflady, 
 bardzo chętnie wezmę w nim udział ;-)

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/05/wyzwanie-w-maju.html


Kochani, kończąc dzisiejszy wpis życzę Wam mnóstwo pozytywnej energii na resztę majówkowego weekendu :-)))

Trzymajcie się zdrowo i do miłego zobaczenia,

Inka

12 komentarzy:

  1. O wooow wyglada rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny i śliczne papiery :) ciekawa jestem ile masz takich ukrytych talentów :) majowe uśmiechy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna praca, w ten czas majówkowy myślę ogarnąć te zabawy i wyzwania na które się zapisałam, no i miętolę kanwę w ręku, powstaje duży obraz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna deseczka, cudna ozdoba do kuchni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, po prostu zegar - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny kochana!!!!! CUDOWNY! I taki sielski, jak kocham :). Już wyobrażam sobie jak wisi niedaleko kaflowego pieca lub pieca chlebowego (moi teściowie taki mają) i cichutko sobie tyka, a gdzieś obok jeszcze bzyczenie owada i kwiaty z ogródka w wazonie na stole :). Rozmarzyłam się! I te kury wspaniałe, które też uwielbiam... no brak mi słów z zachwytu! Koniecznie zajrzę na kursik, już nie mogę się doczekać jak takie cudo zrobić :). Kochana trzymaj się! Ściskam Ciebie bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady:).

      Usuń
  7. Jak dla mnie bomba !! czekam z niecierpliwością na kursik, bo bardzo lubię robić zegary.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i taki super wiejski klimacik:) Nigdy nie robiłam zegara ale zaczynam się inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zegar, idealnie w wiejskim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca! Idealnie wpisująca się w klimat naszego wyzwania! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, klimatyczny zegar. Idealny do wiejskiej kuchni. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😘

    OdpowiedzUsuń