czwartek, 21 maja 2020

Kobieca kartka urodzinowa


Witajcie Kochani :-)



Dzisiaj chciałabym zaprezentować karteczkę urodzinową, pełną sielskiego klimatu.
Jubilatka to bardzo elegancka i energiczna Kobieta, spędzająca mnóstwo czasu na dbaniu o własny ogród, sad i małe wiejskie gospodarstwo, którego namiastkę starałam się stworzyć w tej pracy :-)
Znalazły się tutaj kwiaty z przydomowej rabatki, kokoszki spokojnie przechadzające się po swojej zagrodzie a nawet słomkowy kapelusz, który jest nieodłącznym wyposażeniem kobiecej garderoby w bardzo słoneczne dni i podczas intensywnych prac ogrodowych :-)

































Ponieważ ja też kocham sielskie klimaty, stworzenie tej pracy sprawiło mi mnóstwo radości.
Teraz, gdy dużo czasu spędzamy w swoich domach, miło jest popatrzeć na taki obrazek, pomarzyć o spacerze wiejskimi dróżkami, z dala od zgiełku miasta i popatrzeć na urocze niezapominajki kwitnące nad strumieniem czy na skraju lasu.
Mnie się marzy taki wypad za miasto bo bardzo stęskniłam się za dziką przyrodą, za łąkami, które o tej porze roku swym wyglądem przypominają najpiękniejszy kobierzec świata, utkany z wonnych kwiatów i źdźbeł różnych gatunków traw.
W górze - świergot ptaków a w oddali ciągnące się kilometrami połacie pól uprawnych i poczciwe, stare wierzby, rosnące przy drogach dojazdowych do wiejskich przysiółków. Taki cudowny obrazek  namalowałam sobie - wspomnieniami.

Kochani, ale zanim się całkowicie rozmarzę i zapomnę o rzeczywistości, chcę Was serdecznie zaprosić na kolejne spotkanie. Przygotowałam dość nietypową metamorfozę słoika - jeśli jesteście ciekawi, serdecznie zapraszam tutaj w czasie weekendu :-)

Karteczkę posyłam na wyzwanie w Szufladzie:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/05/wyzwanie-w-maju.html


A teraz już się pożegnam, zostawiam moc pozdrowień i życzę dużo zdrówka,

Inka



11 komentarzy:

  1. Przepiękna, kobieca i sielankowa kartka, Halinko. Urocze są te kurki na serduszkach.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna karteczka. Lubię jak takie starsze panie mają do siebie dystans i umieją się powygłupiać a do tego jeszcze elegancja Francja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka, energiczna ze wspaniałym klimatem, jedna z najpiękniejszych kartek, jakie widziałam! Ogromnie mi się podoba i wzbudza jakieś takie przemiłe uczucia. Pozdrawiam i życzę pięknych dni. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super paniusia , no ,żebym była troszkę młodsza to siadam obok niej , bo tez tak lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca!!! Taka pełna energii, ciepła, detali, które zachwycają :). Aż ma się ochotę zdjąć ten boski kapelusz i boso pobiegać po łące :)). Ślicznie jak zawsze!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały klimacik :) mnie też się marzy spacer lasem albo łąką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kartka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń