piątek, 15 maja 2020

Tworzę z ITD Collection - Upominek dla Mamy


Witajcie Kochani :-)))



Za kilka dni jedno z najpiękniejszych świąt na całym globie - Dzień naszych ukochanych Mam :-)))

W mojej domowej pracowni powstaje kilka drobiazgów przeznaczonych na tę wyjątkową okoliczność - jest romantycznie, delikatnie i kwiatowo - a wszystko dzięki przepięknie zaprojektowanym papierom ryżowym od ITD Collection.

Dzisiaj zaprezentuję zestaw składający się z trzech elementów. W roli głównej wystąpią papierowe nowości od ITD - arkusz w różyczki oraz romantyczne, kwiatowe deseczki i nieco starszy - papier vintage, z portretami kobiet.
Połączenie wszystkich motywów w jednym projekcie zaowocowało powstaniem klimatycznej pracy, z której efektów jestem bardzo zadowolona.

Elegancka szkatułka biżuteryjna, drewniane serduszko w formie zawieszki z podziękowaniem za matczyną dobroć (dedykacja na odwrocie) i flakon perfum, ozdobiony motywem róż - to upominek idealny na tę wyjątkową okazję  :-)))


Mam nadzieję, że przyznacie mi rację ;-)













































Dla zainteresowanych zostawiam linki do materiałów pochodzących ze sklepu ITD Collection:

https://itdcollection.com/Papier-ryzowy-decoupage-R1689
https://itdcollection.com/Papier-ryzowy-decoupage-R1688 
https://itdcollection.com/Papiery-ryzowe-w-stylu-Vintage-papier-ryzowy-R639

Pracę zgłaszam na wyzwania:

do Świata Pasji

https://blogkreatywny.pl/wyzwanie-23-w-ogrodzie-duszy/

do DIY - Zrób to sam

http://diytozts.blogspot.com/2020/05/55-wyzwanie-dla-ciebie-mamo.html?m=0

do Zielonych Kotów

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/05/wyzwanie-cos-optymistycznego.html




Kochani dzisiaj jest króciutko i szybciutko, teraz już zmykam do pracowni i zostaję tam na cały weekend, z małymi przerwami na posiłki i sen :-)))

Zostawiam pozdrowienia i dziękuję za odwiedzinki mojego skromnego kącika twórczego :-)

Inka


17 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudnie, a papiery z ITD to prawdziwe perełki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości powstały, super! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ romantyczny komplecik. Taki dla prawdziwej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny komplet , ja w tym dniu mogę tylko mamę swoją wspominać, .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, romantycznie i bardzo kobieco :) każda mama byłaby zachwycona takim podarkiem :) Ja też dzisiaj pracowałam z papierami z ITD :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest ten komplet Inko! Napatrzeć się wprost nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak z bajki :) jest romantycznie, cały zestaw ma w sobie mnóstwo dobrej energii:) ogromnie podoba mi się jak zadbałaś o wnętrze pudełeczka:
    Mnie także urzekły te papiery od ITD:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny zestaw Halinko.:) Mama, która dostanie taki komplet, będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny różany zestaw, Halinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, kobieco i romantycznie :)). Zestaw marzenie każdej kobiety :)). Urzekł mnie ten flakonik na perfumy, cudowny i taki delikatny. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza romantyczna szkatułka Halinko. Śliczna! Pozdrowienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca z klimatem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Halinko przecudny zestaw dla Mamy. Z pewnością każda Mama byłaby zachwycona. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Trzymam kciuki. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw :) Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny zestaw! Najbardziej zauroczył mnie pomysł na ozdobienie flakonu perfum :) Dziękuję za udział w WYZWANIU Dla Ciebie Mamo. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń