niedziela, 5 kwietnia 2020

Święta z zającami


Hej, witajcie :-)))


Chciałabym pokazać Wam dzisiaj moje kolejne prace z serii: wielkanocne pisanki. Są to duże, ceramiczne jajka, zdobione techniką decoupage i wykończone bezbarwnym lakierem, na wysoki połysk.


Do ich dekoracji wybrałam cudowne serwetki do decoupage z motywem zajęczej rodzinki a także zająca w roli stanowczego profesora oraz zająca - nauczyciela muzyki.
Wybór motywów nie był tu dziełem przypadku a efektem zamierzonym, ponieważ tak zdobione pisanki powędrują do Nauczycieli wraz z życzeniami świątecznymi od młodych Wychowanków :-)))

Jest to bardzo miły gest i sympatyczne okazanie pamięci oraz wdzięczności dla Nauczycieli, zwłaszcza w czasie, kiedy komunikacja z Uczniami odbywa się tylko drogą wirtualną :-)
























Pisanki posyłam na wyzwania:

Świry Rękodzieła -

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/04/konkurs-kwietniowy-2020.html


Towarzystwo Dobrej Zabawy - Wiosna

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-48-wiosna.html


 DIY - Zrób to Sam - Inspiracje - Motyw JAJKO

http://diytozts.blogspot.com/2020/04/inspiracje-motyw-jajko.html



Mam nadzieję że te moje radosne zajączki ucieszą obdarowane nimi Osoby a Wam, Moi Drodzy, rozweselą dzisiejszy dzień.
Jest ciepła, słoneczna wiosna a przed nami Święta Wielkanocne. Będą inne niż poprzednie, w tym roku spędzimy je dość nietypowo i zapamiętamy na zawsze.

Bądźcie zdrowi, dbajcie o siebie i najbliższych.

Pozdrawiam gorąco,
Inka



13 komentarzy:

  1. Halinko sa genialne, a ja myślałam że to takie ceramiczne kupne jajeczko. Zrobiłaś je przepięknie !!! Podziwiam i gratuluję talentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :) Zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga.https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajusiu, są cudowne. Nie ma innej opcji- na pewno się będą podobały. Trzymaj się zdrowo Halinko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będą się podobały i piękny gest ze strony uczniów . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. One są prześliczne, przepełnione radością. No, a to jest pewniak, że się spodobają i wywołają szczery uśmiech wiele razy. :)))) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności, Halinko. Obdarowane osoby na pewno będą zachwycone.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko, piękności stworzyłaś, jesteś niesamowita! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i takie szkolne :) akurat dla nauczycieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Зайчики и впрямь поднимают настроение. А само яйцо просто исполнено безукоризненно. Спасибо, что творите вместе с TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe, bardzo mi się podoba, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne jajo :) Dziękuję za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-JAJKO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje jajka Ty wiesz ;) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń