piątek, 3 kwietnia 2020

Beee .. ztroskich świąt życzy owieczka :-)))


Hej Kochani :-)


Dzisiaj pokażę Wam moją ulubioną bohaterkę kartek wielkanocnych.
Z szarej dratwy zamotałam jej wełniane loczki, buźkę namalowałam akwarelą, raciczki zrobiłam z koralików a cały wiosenny krajobraz powstał na bazie arkusza z kolekcji  "I do" od Craft'o'Clock

Budka dla ptaszków to śliczna tekturka od Anemone a drewniany płotek zbiłam ze zwykłych  patyczków po lodach :-)))








































Owieczka wyruszyła w podróż i zawędrowała aż do samej Stolicy. Zabrała ze sobą życzenia wielkanocne dla pewnej, wspaniałej Osóbki o wielkim sercu i magicznym darze obdarowywania Ludzi dobrocią i wspaniałą energią a przy tym Czarodziejki, która czyni prawdziwe cuda przy pomocy igły, nici i ......... no właśnie - i czego jeszcze? Czy ktoś z Was już wie albo się domyśla ??? ;-)))


Karteczkę posyłam na wyzwania blogowe:

Rapakivi - BINGO - Wyzwanie z Gościem
wykorzystałam okienka: ptasia budka, papier w tekst, dratwa

https://scrapakivi.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-z-gosciem-90.html

 DIY - Barwy natury

http://diytozts.blogspot.com/2020/04/54-wyzwanie-barwy-natury-colours-of.html

Szuflada - BINGO
w pracy wykorzystałam linię: koralik, kwiat, kokardka

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/04/kwietniowe-bingo.html



Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę wszystkim zdróweczka :-)))

Inka

16 komentarzy:

  1. Niezwykle sympatyczna kartka, Halinko!
    I myślę, że powędrowała do Justynki, która wyczarowuje cuda ze skarpetek :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halinko wg mnie kartka poleciała do Justynki z Wielkich Małych Pasjii. I zgadzam się z Tobą w 100% robi cuda ze skarpet i ma wielkie anielskie serce.
    A Twoja kartka jest świetna, i Twoje pomysły są rewelacyjne. Owieczka wymiata !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też myślę, że ta wspaniała karteczka z przekochaną owieczką poleciała do Justynki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka Halinko.:) Ja też myślę, że owieczka "pobiegła" do Justynki z Wielkich Małych Pasji, która ma bardzo dobre serduszko i wiele talentów. Ślę moc serdeczności i życzę pogody ducha mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Owieczka jest fenomenalna, o, jak mi się bardzo podoba! Też obstawiam Justynkę :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baranek pierwsza klasa :) futerko ze sznurka- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owieczka jest rewelacyjna. 😍 Bardzo ładna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu "Szuflady".

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, a owieczka jest przecudna :) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Inko kochana! Dziękuję bardzo ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ... za wszystko, a przede wszystkim za te ciepłe słowa ❤❤❤❤❤❤❤❤❤. Wzruszyłam się... Cieszę się, że to cudo jest moje!! W następnym poście pochwalę się wszystkim, bo dzięki Tobie kochana i Twojemu od serca gestowi ta Wielkanoc nie będzie dla mnie taka zła :))). Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super:) Owieczka jest wspaniała , a oprawę dobrałaś cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka, owieczka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka, bardzo radosna i pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartka :) Dziękuje za udział w Wyzwaniu "Barwy Natury" Pozdrawiam Karola z DIY zrób to sam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbia tę owce - nawet taka tez mam :D
    dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna owca!Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi:)

    OdpowiedzUsuń