środa, 22 kwietnia 2020

Mała komoda na kobiece skarby

Cześć Kochani :-)



Chyba zwariowałam, już prawie koniec kwietnia a ja wciąż myślami jestem w klimatach karnawałowych :-)))
Zgadza się - kompletnie zwariowałam na punkcie kolekcji "Zakochany Pierrot" od ITD Collection i wprost nie mogę oderwać rąk od tych cudownych papierów.

A najbardziej podoba mi się fakt, że wykorzystując papiery tylko z jednego zestawu, wykonałam już dość sporo prac - a jeszcze kilka przede mną. Twórcza przygoda z Pierrotem trwa nadal, w planach mam jeszcze zrobienie kilku mniejszych projekcików, do których zużyję wszystkie skrawki papierów  i małe motywy obrazkowe.

Dzisiaj chcę pokazać Wam niewielką ale bardzo praktyczną, komodę z czterema szufladami, do przechowywania kobiecych drobiazgów.





























































W pracy wykorzystałam:  kolekcję papierów ryżowych - Karnawał - Zakochany Pierrot,
arkusz papieru ryżowego A-3 z serii Znaki Zodiaku - ARIES
oraz mnóstwo różnego rodzaju preparatów do decoupage i mix mediów - między innymi pastę miedzianą, patynę postarzającą, pastę z płatkami miki, farby akrylowe w kilku kolorach, bejcę do drewna, matowy lakier bezbarwny, kolorowe kryształki, klej do decoupage, wosk antyczny ;-)

Kochani, kolejne prace z tych papierków - już niedługo :-)
A kiedy już zagospodaruję je do ostatniego ścinka, sfotografuję wszystkie prace i pokażę Wam, jak wiele można zdziałać z tego cudownego zestawu :-)))

Komódkę posyłam na wyzwania: 

do Scrapbooking Shop

https://blog.scrapbookingshop.pl/wyzwanie-4-wyzywanie-kolorystyczne/

do Miszmasz Papierowy

https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-55-dowolna-praca-z-tekturka.html

I do Zielone Koty

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-kobieca-moc.html

Pozdrawiam cieplutko i dużo zdrówka życzę :-)

Do zobaczenia niebawem,
Inka

13 komentarzy:

  1. Kochana
    Piękna komódka na kobiece skarby🤗
    Wzory także ciekawe i oryginalne 😀
    Pozdrawiam serdecznie 🧡🙋🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo ciekawie ozdobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No istotnie kolekcja bardzo ciekawa, ostatnio zajęłam się ikono pisarstwem i mąż przygotowuje deski , no i co mam zrobić maluję moje skarby te kobiece / a ja tylko broszki / mam w kasetce i to wysoko na komodzie, co by moja mała modelka nie dosięgła pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka komódka w stylu retro, świetna jest! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko przed momentem podziwiałam podobną komodę z tych samych papierów u ULi. Faktycznie kolekcja jest niesamowita a prace z nią cudowne. A że takich komódek nigdy dość więc tym bardziej podziwiam. Jest cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna komódka, ma swój klimat :) Jak zawsze bardzo dopracowana w szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te papiery, Halinko,nie dziwię się Twojej fascynacji. A komódka ma ogromny urok - uwielbiam takie prace.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca.
    Mnie te papiery tak się spodobały, że po wykorzystaniu jednego zestawu kupiłam drugi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na bogato ! Swietna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna komódka, ślicznie udekorowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i jak klimatycznie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń