środa, 19 grudnia 2018

Wszystko na mojej głowie

Witajcie Kochani :-)))



Dzisiaj coś dla poprawy nastroju czyli wesoła karteczka z pewnym Jegomościem, który przed świętami wszystko ma na swojej głowie. A jest tego sporo: bo i prezenty trzeba przygotować, i choinkę przystroić i zadbać o dobre humory domowników. Trzeba poudawać że wszystko jest OK choć sam średnio się w tym rozgardiaszu odnajduje - wystarczy spojrzeć na jego wymowną minę i już wiadomo o co chodzi ;-)))
































Dzisiaj karteczka na wesoło - niech poprawi Wam humorki i nastroi pozytywnie do działania :-)

Miłego dnia,
Inka

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agunia :-))) Takie na wesoło są potrzebne w tym gorącym, przedświątecznym szaleństwie :-)))

      Usuń
  2. Wesolutka, urocza i śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się uśmiechnęła do tego jegomościa, humor poprawiony :-)
    Kartka extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że zamierzony cel został osiągnięty:-))) Pozdrawiam cieplutko Aniu!

      Usuń
  4. W tym zabieganiu, humor konieczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - to prawda, takie wesołe karteczki nastrajają bardzo optymistycznie :-)))

      Usuń
  5. To chyba najbardziej rozczulająca kartka jaką widziałam :)). Cały ON jest przesłodki, nic tylko go tulić i pomóc w tym gorącym przedświątecznym okresie. Te oczy - takie wymowne :)). I uroczy sweterek. Wspaniałe detale. Zakochałam się w tej kartce bez dwóch zdań :)). Ściskam mocno Inko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, czasem muszę mieć odskocznię od poważnych tematów :-))) Moc uścisków dla Ciebie!

      Usuń
  6. Genialna kartka! Też tak czasem wyglądam 😉😉😁😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, hi Małgosiu - trochę sobie to wyobraziłam i powiem Ci że ja też wiele nie odstaję od tego biedaka z karteczki :-)))

      Usuń
  7. Genialna kartka! Też tak czasem wyglądam 😉😉😁😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna kartka! Też tak czasem wyglądam 😉😉😁😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za wspaniały zwierz:) Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam przykład z Waszych poczynań z Agą i też poszłam w tematykę na wesoło :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  10. Rewelacyjna karteczka, Halinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu i również mocno ściskam :-)))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Basiu i dziękuję za sympatyczne odwiedzinki :-)))

      Usuń
  12. I od razu człowiekowi buzia się uśmiecha, świetna karteczka Halinko, fajna i wesolutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu, ale fajnie że Ci się podobała - ja jestem w tej chwili odzwierciedleniem tego biedaka - zakręcona po same uszy :-))) Uściski!

      Usuń
  13. Fantastyczna jest :) a na żywo jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna i przeurocza karteczka! Napatrzeć się nie mogę:)
    Pozdrawiam zimowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za przesympatyczne odwiedzinki i milutki komentarz - zapraszam do mnie ponownie :-)))

      Usuń
  15. Wesoła karteczka . A ten rogaty to ma na głowie to samo co wiele z nas przed świętami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, tak bywa z tymi przygotowaniami świątecznymi - głowy mamy obciążone różnymi sprawunkami, czasu zbyt mało by wszystko ogarnąć a faceci jak to oni - niby pomagają, tylko że ta pomoc jakaś taka mało skuteczna jest :-))) Mimo wszystko damy radę - pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  16. Piękna,wesoła karteczka :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna karteczka, lubię takie "na wesoło" :)
    PS: Czuję się dokładnie tak samo jak ten renifer ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Aniu - możemy sobie podać ręce - im bliżej Świąt to doba coraz krótsza. Ale to jeszcze tylko trzy dni a potem zasłużony odpoczynek, leniuchowanie i świętowanie :-))) Damy radę! Uściski i pozdrowienia przesyłam !

      Usuń
  18. Oj chyba mogłabym się z nim przytulić, bo czuję się podobnie.:) Fajna karteczka Halinko.:) Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, nie Ty jedna, jak widać powyżej jest nas już dość sporo a z kolejnymi godzinami będzie przybywać jeszcze więcej - ale takie uroki przygotowań do świąt to już tradycja. Ja daleko sięgam pamięcią - moja Babcia i Mama też poświęcały dużo czasu i energii w przygotowanie do Świąt. Zatem podaję Ci rękę, bo ja również przytulam się do tego biedaka :-))) Pozdrawiam cieplutko i mocno ściskam!


      Usuń
  19. Haha uroczy ten reniferek :) a ubranko pierwsza klasa !!!

    OdpowiedzUsuń