niedziela, 9 grudnia 2018

Dla zmarzlucha - wymianka z Amuszką

Witajcie w niedzielne przedpołudnie :-)



Ostatnio wspomniałam że dzisiaj będzie ciekawie i mam nadzieję że słowa dotrzymam :-)))

Pewnie zastanawiacie się skąd taki tytuł wpisu? Dlaczego dla zmarzlucha?
Ten, kto mnie dobrze zna, wie że jestem okropnym zmarzluchem, że zima to najmniej lubiana przeze mnie pora roku i najchętniej, jeśli byłoby to możliwe, przespałabym ją jak niedźwiedź w swojej gawrze. Ale niedźwiedziem nie jestem i muszę jakoś funkcjonować w tej, niesprzyjającej dla siebie, aurze :-)))

Tyle wstępu a teraz szczegóły.

Odwiedzając Wasze piękne blogi, pewnego dnia trafiłam do Amuszki i Jej Chrząszczowych robótek. Bożenka to prawdziwa Mistrzyni dzierganych cudów a podziwiając Jej wspaniałe prace z każdą wizytą narastał mój zachwyt nad rzeczami, które wyczarowuje za pomocą szydełka i drutów.
I tak się szczęśliwie złożyło że Amuszka, widząc jak bardzo podoba mi się to, co robi, zaproponowała wydzierganie zimowej chusty specjalnie dla mnie - wielkiego zmarzlucha.
Moja radość była ogromna, zapragnęłam posiadać na własność jedną z pięknych rzeczy, wykonaną przez Bożenkę i nie namyślając się ani chwili dłużej skontaktowałyśmy się ze sobą - tak doszło do naszej wspólnej wymianki.
Bożenka poprosiła o wykonanie prac na drewnie a ja miałam cały czas w marzeniach piękną chustę - strzałkę, którą podziwiałam na blogu Artystki w jednym z wcześniejszych wpisów.
Zaczęłyśmy działać - trochę na zasadzie niespodzianki, uzgodniłyśmy parę istotnych szczegółów a cała reszta była tajemnicą :-)))
Kiedy prace zostały ukończone, tego samego dnia obie wysłałyśmy do siebie wymiankowe podarunki. Poczta się spisała, poszło szybko i sprawnie, na następny dzień paczuszki były już u nas :-)
Na szczęście nie trzeba było długo czekać bo przyznaję że ciekawość mnie po prostu zżerała :-)))

Po rozpakowaniu przesyłki moja radość nie miała końca, oprócz chusty, którą tak pragnęłam, Bożenka dodatkowo wykonała cudowną czapeczkę do kompletu i piękną, letnią dzierganą apaszkę. W środku znalazłam kartkę z mnóstwem przemiłych słów i słodycze - z których do dzisiejszych fotek dotrwało tylko opakowanie :-)))



Kochani, chcę Wam pokazać jak pięknie zostałam obdarowana - jednak zdjęcia - specjalnie zaplanowane na weekend i w plenerze - w tym wydaniu nie doszły do skutku. Pogoda dzisiaj "pod psem", ja trochę podziębiona i smutna :- (, a mój osobisty fotograf nie pałał entuzjazmem na propozycję wyjścia z aparatem na zewnątrz.
Na szczęście to, co najistotniejsze. zostało uchwycone (na niedysponowaną modelkę nie patrzcie:-))








Bożenko Kochana - jestem ogromnie wdzięczna za wszystkie Twoje wyroby, komplecik już testowałam, to wyjątkowo cieplutka i milutka część mojej zimowej garderoby. Noszę go z wielką przyjemnością i jestem bardzo zadowolona zarówno z kolorystyki jak i fasonów oraz pięknych wzorów i splotów - dziękuję za spełnienie marzeń, byłaś dla mnie najwspanialszym Św. Mikołajem w tym roku :-)))


A tutaj moje prezenty wykonane dla Amuszki - ikona na drewnie i herbaciarka, którą pokazywałam wcześniej na blogu, do jej podarowania skłonił mnie komentarz Artystki pozostawiony pod tą pracą.
Zatem Bożenko, kawałek Krakowa już jest u Ciebie, teraz nie pozostaje nic innego, jak zobaczyć Rynek, Sukiennice i Kościół Mariacki na żywo - bo klimatu i nastroju tu panującego niestety nie uda się wysłać w paczce, to trzeba doświadczyć na miejscu - u nas w Krakowie :-)))
Była jeszcze karteczka świąteczna oraz nasze regionalne słodkości, których niestety w pośpiechu nie sfotografowałam :-)))


Madonna z Dzieciątkiem




Krakowska herbaciarka  




 Kartka świąteczna



W osobnych wpisach szczegółowo opiszę ikonę i kartkę - będzie też więcej fotek z poszczególnymi detalami obu prac :-)



Wymianka dostarczyła mi kolejną porcję bardzo pozytywnych emocji, radości nie ma końca a piękne wyroby Bożenki zachwyciły nie tylko mnie :-))) Serdecznie zapraszam wszystkich, kto jeszcze nie zna i nie odwiedził Amuszki, na Jej bloga Chrząszczowe robótki - będziecie zachwyceni pięknymi pracami dzierganymi po mistrzowsku i z wielką pasją!!! A dla wtajemniczonych w technikę - można tam znaleźć również porady i ciekawostki, którymi Amuszka dzieli się ze swoimi Czytelnikami - gorąco polecam i zachęcam do odwiedzin tego pięknego, magicznego miejsca :-)))
 

Dziękuję również za odwiedzinki u mnie, za wszystkie przemiłe słowa pod adresem poprzednich prac :-))

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam 11 grudnia na kolejny wpis - tym razem na tapecie będzie mój ulubiony recykling i prosty kursik na ozdobę świąteczną :-))))


Ściskam mocno,
Inka


28 komentarzy:

  1. Cudowna wymianka. Wszystkie prace prześliczne. ALE...... mam małe a nawet wielkie ale. Chcę uśmiechu na buźce. I to zaraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś - specjalnie dla Ciebie nowe zdjęcie - postarałam się o lepszy wyraz twarzy hi, hi :-)))

      Usuń
    2. Oooo widzisz. Można Jak się chce.

      Usuń
  2. Ten komplet od Bożenki jest śliczny i cieplutki. Miło otulić się takim podarkiem :) I to na pewno jest mnóstwo pracy, a jak Ci ładnie :)
    A Twoja ikona to mistrzostwo , pięknie malujesz- masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agunia, Bożenka jest niesamowita - to fakt. Ten komplecik w realu wygląda obłędnie i jest wyjątkowo dobrej jakości, bardzo milutki i cieplutki. Szkoda że nie mogę Bożenki osobiście uściskać za tyle dobra :-)))
      Dziękuję również za miłe słowo w stronę mojej pracy :-))) Pozdrawiam niedzielnie!

      Usuń
  3. Piękne , to co sobie zrobiłyście , kocham Kraków, więc skrzyneczka mnie zachwyciła,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Tereniu, jestem szczęściarą, bo Kraków to moje rodzinne miasto i też bardzo je kocham :-)))

      Usuń
  4. Wymianki, to super sprawa, a już szczególnie gdy są takie udane. Piękny prezent Halinko wysłałaś i równie piękny otrzymałaś. I mimo że trochę niedysponowana to i tak bardzo ładnie się w tym kompleciku prezentujesz :) Zdrówka życzę i aby do wiosny. Ja też za zimą nie przepadam, w zimie bardzo podoba mi się cudny śnieżny widok ale na tym koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Lidziu, zmieniłam fotkę na życzenie Agi, mam nadzieję że jest bardziej optymistycznie :-))) Oj Kochana, byle do wiosny - robię właśnie ośnieżone kartki i tylko w takim wydaniu jestem w stanie mroźną i śnieżną zimę zaakceptować :-))) Uściski i buziaki!

      Usuń
  5. Miałam nadzieję, że mój komplecik chociaż troszkę Cię ochroni przed zimnem i rozgrzeje w te szaro-bure dni:) Cieszę się ogromnie że już służy!
    Jeszcze raz chciałam Ci podziękować, za Twoje MEGA piękne podarunki:)))
    Ikona to arcydzieło!!!
    Ściskam mocno i zdrówka życzę:)
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Bożenko za Twoje zdolne ręce i wspaniałe, ciepłe serce, które rozgrzewa mnie w ten zimowy czas. Dzięki Tobie mrozy i chłód już mi nie straszne a Twoje cudeńka z pewnością będą mnie dobrze chronić przed przeziębieniem. Bez czapki i ciepłej chusty nie będę w ogóle wychodzić z domu, każdego dnia cząstka Twojej twórczości będzie mi towarzyszyć i każdego dnia będę z wielkim sentymentem wspominać tę naszą wspólną wymiankę :-)))
      DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA RAZ JESZCZE, poznać Ciebie było dla mnie ogromnym zaszczytem :-))) Przesyłam gorące pozdrowienia z Krakowa I ŚCISKAM MOCNO ZA TYLE DOBRA :-)))

      Usuń
  6. Halinko, przepiękny komplet i cieplutki, a na uroczej modelce prezentuje się wspaniale (której zdrówka życzę).
    Podziwiam Twoje dary dla Bożenki, szczególnie za serce chwyciła mnie ikona, bardzo wymowna, niezwykła.
    Ciepłe uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu - komplecik od Bożenki jest po prostu cudowny, milutki i bardzo ciepły a do tego w kolorkach, które uwielbiam. Od razu polubiłyśmy się z czapeczką i strzałką i chodzimy wszędzie razem, więc teraz zimowy chłód już mi nie straszny :-))) Dziękuję za tyle serdecznych słów i również mocno ściskam :-)))

      Usuń
  7. Wspaniała wymianka, przygotowałyście same śliczności.:) Piękne kolorki kompleciku, który dostałaś Halinko. Cieplutko Cię pozdrawiam i życzę dużo zdrówka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lenka za życzenia zdrówka i za przemiłe komplementy odnośnie naszych "robótek":-))) Nie ukrywam że jest to kolejna moja wymianka, którą jestem wprost zachwycona :-))) Uściski mocne i gorące!

      Usuń
  8. Nie ma nic lepszego jak udana wymiana! Bloga BOŻENKI nie znam, ale zaraz pójdę podziwiać,bo widzę że piękne robi rzeczy. A u Ciebie jak zwykle pięknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, co napisałaś Justiti a bloga Bożenki polecam gorąco, piękne wyroby można tam znaleźć i Twórczynię z dobrym sercem i wielką pasją poznać :-))) A ja pięknie Ci dziękuję za odwiedzinki i miłe słówko :-)))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło Uleńko, dziękujemy ślicznie :-)))

      Usuń
  10. Super! Fantastyczna wymianka, fajnie że tak akurat w ten zimowo-mikołajkowy czas się Wam udało trafić z tymi prezentami! Piękny i cieplutki komplecik od Bożenki, a Twoje ikony i decu robią naprawde wrażenie. Gratuluje udanej wymianki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Madziu - w imieniu Bożenki i swoim. Tak się akurat złożyło że czas mikołajkowy przypadł na naszą wymiankę więc tegoroczny Mikołaj był dla mnie wyjątkowy. Bożenka wydziergała prześliczną apaszkę i bardzo cieplutki komplecik. Noszę go z wielką przyjemnością i jest mi na prawdę cieplutko :-)))
      Wymianka zdecydowanie bardzo, bardzo udana, mam nadzieję że dla Bożenki również ;-)
      Cieplutko Pozdrawiam z Krakowa!

      Usuń
  11. Piękna mikołajkowa wymianka a prezenty cudowne. Tobie Halinko dużo zdrówka życzę. Zajrzą na bloga Twojej Artystki bo ostatnio też złapałam za szydełko :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Aniu i koniecznie zachęcam do wizyty u Bożenki, myślę że bardzo się polubicie, bo szydełkowanie to również jedno z ulubionych zajęć Bożenki :-))) Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  12. Piękny zimowy komplet, chusta mnie szczególnie zauroczyła, bo zawsze podziwiam takie robótki. No i bardzo ładnie Ci w tych kolorach :)
    Ikona robi ogromne wrażenie, będę czekać na kolejny wpis jej poświęcony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję Aniu, strzałka zauroczyła również mnie stąd właśnie wziął się pomysł na naszą wymiankę :-))) Post poświęcony ikonie będzie za kilka dni, zapraszam serdecznie :-)))

      Usuń
  13. Kiedy dwie wspaniałe, życzliwe i mega utalentowane kobietki spotkają się to owocuje właśnie taką cudowną wymianką :)). Pięknie się obdarowałyście!! Prace Bożenki znam i zachwycam się nimi za każdym razem, a i Twoje Inko podziwiam :)))!! Przede wszystkim miło cię widzieć Inko (milion buziaków i uścisków już posyłam:)), a w kompleciku od Bożenki wyglądasz ślicznie!!!! Najważniejsze, że będzie Tobie cieplutko! Twoje prace niesamowite i z przyjemnością poczekam na posty z większą ilością zdjęć :)). Kochana dużo zdrówka życzę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana Justynko :-))) W niebieskim lubuję się od zawsze ale dobór kolorków w wykonaniu Bożenki po prostu mnie zachwycił. Na zdjęciach wygląda pięknie a w realu - zjawiskowo (o kompleciku piszę rzecz jasna hi,hi :-))) )
      Jest mega ciepły, przytulny i milutki - polubiliśmy się od pierwszego "razu" i już tak zostanie. dokąd zima nie minie a potem na kolejną, znowu się zaprzyjaźnimy. Ależ fajna perspektywa się szykuje - związek długotrwały - jak nic! Dziękuję za życzenia i również mocno Cię ściskam!

      Usuń
  14. Rewelacyjna wymianka! Taka na bogato z obu stron. Gratuluję Wam obu, podziwiam wszystkie prace i pozdrawiam późną porą:))

    OdpowiedzUsuń