czwartek, 13 grudnia 2018

Monochromatycznie


Witam serdecznie :-)



Kolejna zimowa praca doczekała się publikacji, dzisiaj monochromatycznie w odcieniach zieleni i z użyciem materiałów pochodzących ze sklepów:
- Craft'O'Clock  - mix papierów z zielonymi motywami oraz
- ITD Collection - świąteczny napis z tego arkusza :-)

I tym samym mam zaszczyt serdecznie zaprosić Was do Art-Piaskownicy na dzisiejsze MONOCHROMATYCZNE wyzwanie :-)))  Mile widziane prace w każdej technice, nie tylko papierowe!!!





































Dzisiaj bardzo króciutko i szybciutko, bo cóż można tu napisać kiedy wszystko dokładnie widać :-))).

Kochani jak tam u Was przygotowania do Świąt?  Czas biegnie coraz szybciej, pracy coraz więcej a klimat bożonarodzeniowy już czuje się wszystkimi zmysłami :-)))
A ja dalej będę Was zamęczać pracami w klimacie zimowym, mam nadzieję że ze mną wytrzymacie i pomimo bardzo gorącego okresu przygotowań zajrzycie tu na momencik :-)))


Zostawiam dla Was uściski, życzę wytrwałości i powodzenia we wszystkich poczynaniach zarówno  tych domowych jak i duchowych, niech ten okres oczekiwania będzie nie tylko samą pracą i skupianiem się na obowiązkach ale również głęboką refleksją :-)

Do miłego zobaczenia,
Inka


30 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka. POdziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halinko, przepiękna i bardzo harmonijna praca, wspaniale dobrane odcienie zielonego i kremowego koloru.
    Przygotowania do Świąt idą pełną parą, a czasu coraz mniej.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko, cudowna praca. Piękne połączenie stonowanej i niełatwej zieleni z białym! Klimat iście świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu, te kolorki są takie iście zimowe i dlatego postawiłam na kartkę świąteczną :-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cudowna karteczka :) u mnie przygotowania o świąt idą pełną parą ale w radosnym nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, a ja jeszcze cały czas w kropce jeśli chodzi o przygotowania - ale jakoś nadrobię - nie ma innej opcji :-)))

      Usuń
  5. ...jadę, jadę w świat sankami, sanki dzwonią dzwoneczkami:)
    karteczka przywołała dziecięcą piosenkę, która akurat świetnie wpasowała się w ten klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO, jakie piękne skojarzenie Bożenko :-))) Rzeczywiście tekst piosenki idealnie pasuje do tej karteczki lub na odwrót :-)))

      Usuń
  6. Śliczności u Ciebie :) te saneczki z choineczkami - czarujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja na kartce, a takie proste choinki mają w sobie zadziwiająco dużo uroku :)
    Ja jestem lekko przerażona tym, jak mało czasu zostało - ale to nic nowego, mam tak co roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu - w tym roku mam ochotę na takie proste choinki - też mi się podoba ich "zwyczajność" - niby tylko mały trójkącik a ma w sobie coś uroczego :-)))

      Usuń
  8. Ale fajna karteczka, zawsze pięknie je tworzysz :)
    Mi zaczyna pomału brakować czasu, ale choć za każdym razem tak mówię to i tak z wszystkim potem zdążam więc nie będzie tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Lidziu, ślicznie Ci dziękuję za przemiłe słowa i odwiedzinki - pozdrawiam i ściskam mocno!

      Usuń
  9. Halinko cudna ta kartka, lubię bardzo monochromatyczne prace, a takie zimowe widoczki szczególnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, ja zimę lubię tylko na naszych pracach - w rzeczywistości zdecydowanie wolę cieplejsze pory roku :-) Uściski!

      Usuń
  10. Inko kolejna piękna kartka! Skojarzyła mi się z ilustracją do książki dla dzieci :)). Świetne odcienie zieleni i ciekawe wyzwanie :)). Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko, bo ona właśnie taka miła być - trochę jak z bajki o "Królowej Śniegu" ale w zielonych odcieniach zamiast śnieżnych i mroźnych błękitów:-))) ŚĄciskam i pozdrawiam!

      Usuń
  11. Piękna, warstwowa karteczka Halinko.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, po prostu nie może się nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jest Twoja monochromatyczność ;) taka zgrabna i gustowna! :) Wspaniała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Justynko że tak pozytywnie ją odebrałaś - dzięki :-)))

      Usuń