piątek, 26 października 2018

Skrzynka na męskie drobiazgi


Witam serdecznie :-)


Moi Drodzy, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, dzisiejszy wpis poświęcę skrzyneczce przeznaczonej na męskie drobiazgi.
Do jej ozdobienia wykorzystałam serwetkę decu, przedstawiającą jeden z moich ulubionych męskich motywów. Praca została utrzymana w stylu retro, postarzane brzegi oraz przyciemnione krawędzie i narożniki nadały mojej pracy bardzo fajnego, klimatycznego charakteru.
Boki skrzyneczki pomalowałam bejcą, następnie naniosłam pionowe pasy w ten sposób, aby naturalne słoje drewna były wyraźnie uwidocznione i ładnie komponowały się ze stylistyką pracy.
Wewnętrzną stronę wieka ozdobiłam motywami starych balonów - jeden z nich jest przestrzenny - to tekturka, którą dokleiłam i pokolorowałam metalicznym woskiem w odcieniu kobaltu i czarną farbą akrylową. Całość została zabezpieczona sporą ilością matowego lakieru.






















































Jak już zapewne zauważyliście, te sześciokomorowe herbaciarki goszczą u mnie dość często.
Przyznam, że bardzo je lubię -  a dlaczego?  Dlatego, że posiadają same zalety i są bardzo praktyczne w użytkowaniu! Oprócz swojego pierwotnego przeznaczenia mogą z powodzeniem służyć jako skrzyneczka na drobiazgi dla mężczyzny, jako przybornik na drobne kosmetyki lub szkatułka na biżuterię dla kobiety, jako kasetka na fantazyjny prezent ślubny czy choćby kuchenny magazynek na podręczne przyprawy a nawet mini narzędziownik na śrubki, gwoździe, podkładki, nakrętki i inne "żelastwo" niezbędne w każdym gospodarstwie domowym lub warsztacie.
Jak widać są wielofunkcyjne a przy okazji mogą pełnić rolę pięknej, klimatycznej ozdoby.
I żeby już pochwalić je na maxa, dodam od siebie - bardzo przyjemnie się z nimi pracuje, ich zgrabne gabaryty pozwalają na idealne wkomponowanie motywów pochodzących z serwetek do decu :-)))
A kupuję je w jednym z hobbystycznych sklepów w centrum Krakowa :-)))


I to już wszystko, czym chciałam się dzisiaj z Wami podzielić.
Przed nami  weekend wydłużony o jedną godzinę - przyznam że ta dodatkowa godzinka bardzo mi się przyda - już mam pomysł jak ją sprytnie wykorzystać i spożytkować - postanowiłam zrobić dla Was fajny kursik.
Ale na razie ...szaaaa .... więcej dzisiaj już nie zdradzę :-)))

Kochani, dziękuję ślicznie za Wasze przemiłe wizyty i za cudownie motywujące komentarze pozostawione pod pracami :-)))) Witam gorąco kolejnych nowych Gości w gronie Obserwatorów - bardzo mi miło że zostajecie ze mną na dłużej :-)))
A wszystkim moim Drogim Czytelnikom życzę miłego, twórczego weekendu :-)))

Pozdrawiam cieplutko,
Inka

30 komentarzy:

  1. Piękna skrzyneczka, dopracowana w każdym calu.:) Inko mam cichą nadzieję, że kurs będzie z decoupage. Stacjonarnego sklepu zazdroszczę, mi pozostają internetowe. Przesyłam moc serdeczności i życzę przyjemnie spędzonego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lenka, kursiki decoupage przewiduję raz w miesiącu, ok 15 - go listopada pojawi się kolejny odcinek :-) A ten najbliższy kursik będzie dotyczył równie fajnej techniki - mam nadzieję że się spodoba :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Świetna ta męska skrzyneczka. Z prezentami dla facetów zawsze jest problem a tak skrzyneczka to doskonały pomysł. W końcu nie tylko kobiety maja sporo drobiazgów:-)
    Bardzo fajna jest ta ciemna bejca a serwetka rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - bardzo Ci dziękuję za pochwały, rzeczywiście często słyszę że męskie prezenty są trudniejsze w wykonaniu, może i jest trochę w tym racji, choć przyznam nieskromnie, mnie one nie sprawiają jakiegoś większego problemu :-)))
      Bardzo lubię tę serwetkę z samochodem w stylu retro :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  3. Świetna skrzyneczka. Bardzo fajne motywy wybrałaś i podoba mi się ten balon, fajnie wygląda:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Karolinko, mnie swego czasu też urzekły balony i mam w swoim pokoju lustro ozdobione decoupage, na którym między innymi widnieje motyw balonów :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  4. Ciężko znaleźć fajny prezent dla faceta, a co dopiero go wykonać własnoręcznie. Tobie się to zawsze udaje. Twoje prezenty są nietuzinkowe i bardzo dokładnie przemyślane. Tą skrzyneczkę podziwiałam już w poprzednim poście , ale przyjemnie ją było obejrzeć detal po detalu. Twórczego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniczko, ogromnie mi miło że z takim uznaniem piszesz o moich pracach. Dziękuję z całego serducha :-)))

      Usuń
  5. Halinko wspaniała praca:) piękna męska skrzyneczka, klimatyczna i wywarzona :) każdy pan ucieszy się z takiego prezentu :) podziwiam z jaką łatwoscią radzisz sobie z każdym tematem, nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Aguś - Ty zawsze dodajesz mi skrzydeł swoimi cudownymi pochwałami. Dziękuję po stokroć i pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  6. Świetna praca!!! Męskie pudełka to rzadkość, a Twoje jest fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Agnieszko, bardzo się cieszę że i Tobie przypadła do gustu moja skrzyneczka :-)))

      Usuń
  7. Świetna skrzyneczka w męskim klimacie, bardzo lubię takie prace :)
    Życzę udanego weekendu i będę wypatrywać tego kursu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu, miło mi czytać Twoje pochwały - na kursiki zapraszam serdecznie, choć są czasochłonne, bardzo lubię przygotowywać je dla Was:-)))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Basiu, bardzo lubię męskie retro- ma fajny klimacik i charakter :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Oj tak ta skrzynka jest śliczna!!! A mój mąż jest ogromnym szczęściarzem, że ją ma :)). Każdy jej szczegół jest pięknie dopracowany, a mnie najbardziej zachwycają te balony :). Przegródki są bardzo praktyczne i też bardzo je lubię :). Moc uścisków i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko - bardzo mi było miło wykonać tę skrzyneczkę dla Twojego Męża, mam nadzieję że będzie dobrze i długo służyła. Motyw balonów to również jeden z moich ulubionych motywów wykorzystywanych do prac w męskich klimatach - często widnieje na kartkach dla Panów:-)))
      Dziękuję ślicznie za przemiły komentarz i pozdrawiam cieplutko! :-)))

      Usuń
  10. Wybitnie męskie pudełko! Wygląda wspaniale!!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu i również pozdrawiam milutko :-)))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, bardzo mi miło że i Tobie przypadła do gustu :-))) Dziękuję za odwiedzinki i ciepłe słówko :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Halinko, skrzyneczka jest cudowna i bardzo praktyczna. Cudowny jest motyw balonów w środku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu, ach te balony - a ja się zastanawiałam czy będą pasować do męskiej pracy :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  13. Przepiękna skrzynka. Super motywy, idealne dla mężczyzny, nie tylko obieżyświata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, uwielbiam tego typu skrzyneczki sama mam taką na biżuterię i na drobne pamiątki :) a w męskim klimacie też jest super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie - takich skrzynek nigdy za wiele, ja mam ich kilka i jeszcze zrobię sobie kolejne bo bardzo je lubię :-)))

      Usuń