środa, 3 października 2018

Prosto z serca

Witajcie Kochani :-)))



Ostatnio coraz częściej zdarza mi się robić karteczki spersonalizowane zdjęciami Solenizantów.
Dzisiaj chciałabym zaprezentować u siebie na blogu jedną z takich prac, jednak  dbając o prywatność moich Klientów, ich wspólna fotka została delikatnie rozmyta.
Ten komplecik przygotowałam dla Mężczyzny na dziewiętnaste urodziny.


Karteczki w pełni spersonalizowane są bardzo szczególną i bardzo osobistą formą nie tylko samego wręczenia pięknie oprawionych życzeń ale nieraz także podkreślają głębsze i bardziej emocjonalne relacje między ludźmi a jednocześnie stają się sentymentalną pamiątką na kolejne lata życia.

W momencie tworzenia takiej pracy mam zadanie niełatwe, nieraz staję się powierniczką ludzkich emocji a nawet sekretów (bo zdarzają się i takie prace, które mają za zadanie wyrazić uczucia jednej Osoby względem drugiej, choć w realu nie zawsze ta relacja jest tak bardzo oczywista). Obdarzona dużym zaufaniem, staram się sprostać pokładanym we mnie oczekiwaniom i przygotować taką pracę jak najlepiej, uchwycić pewne ważne wątki w jak najlepszym świetle, by obdarowana nią Osoba odczytała dawane jej znaki w sposób odpowiedni.

Niektóre zamówienia są bardzo osobiste, niektóre niosą ze sobą przesłanie albo pocieszenie, niektóre zawierają bardzo ważne informacje, przekazywane w sposób szczególny, czasem uroczysty a czasem tajemniczy i nieoczywisty.

I tak by się może zdawało że zrobić kartkę to przecież takie proste - o nie, Kochani, uwierzcie mi że nieraz nie jest to wcale łatwe zadanie, zwłaszcza jeśli nie zna się Adresata osobiście.
Czasami potrzeba zebrać trochę informacji, niekiedy - odpowiednio wczuć się w sytuację czy relacje międzyludzkie a nieraz - zdać na własną intuicję.
Powiem szczerze - mam lekkiego stresika przy tego typu zleceniach, nie lubię robić prac zachowawczych, szablonowych, nie lubię się asekurować a jednocześnie muszę nadać odpowiedniego charakteru i wkomponować tam uczucia, emocje, przesłanie, czyjeś marzenia lub oczekiwania i zrobić to w sposób artystyczny, szczególny i delikatny.

Czuję się trochę jak psycholog na odległość - z nożyczkami i papierem w ręku.

























Ten komplecik został już wręczony Solenizantowi - bardzo się spodobał a ja w dowód wdzięczności za trafne wyczucie tematu dostałam piękne podziękowania od Zamawiającej :-)))
To szalenie miłe, kiedy dowiaduję się że moja praca sprawiła komuś dużo radości i szczęścia, wtedy i ja czuję się bardzo szczęśliwa.

I taka moja osobista uwaga dla wszystkich Osób zajmujących się rękodziełem:
Twórczość jest darem płynącym prosto z serca, który trzeba szanować i codziennie pielęgnować, wtedy będzie wydawała jak najlepsze owoce :-)))

I tym optymistycznym akcentem i przesłaniem dla Was, kończę dzisiejszy wpis, dziękuję wszystkim moim Gościom za przemiłe słowa pozostawione pod moimi pracami - Kochani dodajecie skrzydeł!!! Dzięki Waszej obecności po prostu chce się tworzyć i pisać - pomimo jesiennego chłodu, ogrzewacie mnie swoimi ciepłymi słowami.
Dziękuję że jesteście tu i teraz :-)))


Pozdrawiam i do następnego spotkania,
Inka



34 komentarze:

  1. Piękny komplecik, to miłe, że Twoja praca Halinko została doceniona. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lenka, jest mi ogromnie miło że karteczka się spodobała i spełniła oczekiwania - radość tych młodych Osób jest dla mnie największą nagrodą za pracę :-))) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  2. Wspaniały komplecik!!! Największa nagroda - gdy klient i obdarowana osoba zadowoleni!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Agnieszko - to prawda, dla takich chwil zawsze warto tworzyć i nawet troszkę się stresować:-)))

      Usuń
  3. Dobrze żę obdarowany jest zadowolony, raz miałam , tylko taką przygodę, zostałam poproszona o kartę dla młodego mezczyzny , na kartce umiescilam rower , no itu gafa , młodzieniec wogóle nie jeżdzi rowerem , więc szybko zrobiłam inna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Tereniu, nieraz tak się zdarza - choć moda na rower wśród młodych ludzi to jednak upodobania i zamiłowania są różne. Ja zawsze staram się podpytać co lubi Solenizant, czym się zajmuje lub interesuje, co mu sprawi przyjemność albo jakie ma marzenia, wtedy zawsze łatwiej zrobić pracę, która ucieszy Odbiorcę. Mnie się nigdy nie zdarzyło robić nowej albo przerabiać ale zawsze się denerwuję czy aby wszystko dobrze skomponowałam. Praca na zamówienie nie może być rozczarowaniem więc dbam o to, by każdy szczegół pasował i dobrze się kojarzył :-))) Pozdrawiam cieplutko i życzę, by już nigdy nie powtórzyła się taka sytuacja jak ta z powtórnym robieniem karteczki na szybko :-)))

      Usuń
  4. Dla mnie w ogóle robienie kartek to jakaś magia więc już chylę czoła za ich tworzenie :)). A że jeszcze ze zwykłej kartki robisz Droga Inko małe dzieła, to już w ogóle szacunek!! Pięknie opisałaś cały proces twórczy oraz wszystkie niuanse i emocje, które temu towarzyszą. Piękne zamówienie miałaś, niosące ogrom miłości i ciepła:) Cieszę się, ze Odbiorca zachwycony bo kartkę stworzyłaś piękną! W pełni oddałaś uczucie między Tymi wspaniałymi ludźmi, zachowując taki fajny młodzieńczy styl. Aż na sercu cieplej :). Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko, dla mnie tworzenie kartek rzeczywiście jest magicznym zajęciem. Podzieliłam się z Wami swoimi odczuciami, bo wiem jak ważne jest odpowiednie podejście do każdej jednej pracy. Dla większości Odbiorców to nie są tylko kartki z życzeniami a coś bardziej wzniosłego i my Twórcy powinniśmy mieć tego świadomość. Dlatego zostajemy obdarzeni zaufaniem Zamawiającego, któremu nie chodzi o kupienie w sklepie kawałka kolorowego kartonika złożonego w pół z nadrukowanym tekstem w standardzie a o wykonanie czegoś szczególnego, osobistego i wyjątkowego. Kiedy sami chcemy by coś było niepowtarzalne, szukamy rękodzieła lub kupujemy coś bardzo unikatowego i tak samo jest z kartkami. Dziękuję za przemiłe słowa i również gorąco pozdrawiam z zimnego dzisiaj i zalanego deszczem Krakowa :-)))

      Usuń
  5. Halinko, Twoje kartki mają w sobie coś niezwykłego, co przyciąga uwagę, zachwyca i intryguje.
    Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ależ mi się miło zrobiło Małgosiu :-))) Pięknie dziękuję za Twoją ciepłą opinię - dla mnie zawsze najważniejszy jest Odbiorca, chcę by poczuł się szczególnie i bardzo wyjątkowo - to jest priorytet i moja dewiza, której trzymam się odkąd zaczęłam tworzyć na zamówienia :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  6. Piękna praca więc nic dziwnego że sie podobała i sprawiła wiele radości. A za rade dziękuję. Tego będę się trzymać ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aguś - ta maksyma przyświeca mi od zawsze i jak do tej pory jestem jej wierna, bo wiem że mnie nie zawiedzie :-))) Polecam każdej Osobie tworzącej coś dla siebie lub innych, tworzącej z potrzeby serca czy zawodowo. Zawsze dobrze jest mieć świadomość tego, skąd pochodzi nasza twórcza moc i myślę że u każdego jest to dar ale nie wszyscy tak to postrzegają :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Oryginalna i z pomysłem!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu i również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Piękną pracę i wspaniałe przesłanie przedstawiłaś. Lubię poczytać na blogach "coś od siebie" napisane, coś co przybliża nam Twórcę. Bo twórca to nie ten co wycina i klei kawałki papieru, ale ktoś, kto wkłada kawałek serca w to co robi.
    Cieszę się Halinko, że mogłam spotkać Cię w tym blogowym świecie i przesyłam cieplutkie pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać Twoje słowa Alinko, dziękuję z całego serca. W każdym z nas istnieje emocjonalna głębia z której czerpiemy siłę i natchnienie, beż tego prawdopodobnie nie moglibyśmy dostrzegać piękna i przekładać go na nasze prace. Każdy tworzy tak, jak czuje - nie da się zrobić niczego "na siłę", pracy muszą towarzyszyć emocje - przynajmniej ja tak to czuję i jestem pewna że każdy Twórca ma tak samo. Ja też bardzo się cieszę że w blogowym świecie jest mnóstwo bardzo twórczo natchnionych, ciepłych Osób - łączy nas nie tylko pasja ale również pewnego rodzaju przyjaźń. Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko :-)))

      Usuń
  9. Przecudna praca!!! Do takich to się chętnie po latach wraca i sądzę że ta też zostanie na pamiątkę:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie Karolinko - ja zawsze życzę Młodym jak najlepiej i też mam nadzieję że karteczka będzie dla obojga wspólnym miłym, sentymentalnym wspomnieniem :-))) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  10. Świetny urodzinowy komplet i wcale się nie dziwię, że się spodobał - bo nie ma innej opcji :) Dla mnie robienie spersonalizowanych prac to taki jakby "inny wymiar" tworzenia, znacznie głębszy, trudniejszy... ale później satysfakcja również smakuje inaczej :)
    No więc życzę jak najwięcej takich zamówień
    i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu - to rzeczywiście inny wymiar tworzenia - jest dokładnie tak jak napisałaś. Są emocje i trema też jest i satysfakcja z odpowiednio wykonanej pracy. Wszystko ma swoją wartość - a najwyższą wartością jest zaufanie Zamawiającego i szczęście Adresata. Dziękuję za miłe słowa i podzielenie się swoimi emocjami twórczymi :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Świetna jest! od razu mi przychodzi na myśl "powiedz kotku co masz w środku ". Taka praca zachwyci zawsze jak jest spersonalizowana :) też lubie robić kartki ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aguś - to są bardzo wyjątkowe prace, ja też lubię je robić i lubię "przeżywać" to, co robię :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  12. Śliczna karteczka, mi jak Adze ten sam cytat wpadł na myśl ;), świetnie skomponowany komplecik, Twoje pracę zachwycają :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Violu - Twoje prace też mnie zachwycają - pamiętam do dzisiaj przepiękne haftowane medaliony, które wygrały wyzwanie w DIY. To była bajka, na prawdę oryginalne i niepowtarzalne :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  13. Oj kawał serca człowiek wkłada, nawet w najmniejszą pracę i najpiękniejszym podziękowaniem jest zachwyt w oczach osoby obdarowanej. Po Twoich pracach widać,że jesteś bardzo uczuciowa i umiesz te uczucia w nich pokazać. Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję Moniko, zawsze jest miło kiedy ktoś się ucieszy z takiej spersonalizowanej pracy. Odbiorca czuje się wyjątkowo - i to jest najpiękniejsze, co można podarować drugiemu Człowiekowi - podkreślić Jego wartość i wyjątkowość :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  14. Ach i mnie ciepło się robi przy Twoich postach :) pięknie podsumowałaś cały wpis...
    Podziwiam Cię nie tylko za twoją kreatywność i pomysłowość ale właśnie za takie pełne serca i zaangażowania podejście do prezentów... fajnie to ujęłaś- psycholog z nożyczkami w ręku :)
    Przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia że tak można traktować temat kartek - tzn. Jako sposobu przekazywania w oczywisty lub mniej oczywisty sposób dodatkowego przesłania/wiadomości :) podziwiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, kiedy jeszcze nie robiłam karteczek też nie przypuszczałam że takie prace mogą nieść ze sobą tyle pięknych emocji, że w tak niedużym kawałku papieru można zawrzeć tak wielki przekaz, że te prace mają w sobie taką moc - świadomość przychodziła w miarę tworzenia. Dzisiaj jestem już doświadczoną scraperką i wiem jaką moc sprawczą mają takie prace :-))) Dlatego kocham je robić :-))) Dziękuję za tyle pięknych, budujących komplementów - teraz i ja poczułam się wyjątkowo :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. Przepiękne są. Takie prezenty robione z sercem i dawane od serca są najwspanialsze. Podziwiam Cię za to rewelacyjnie dobieranie kolorów i wszystkich detali łączonych w całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - jak miło mi czytać kolejne pochwały, budujące i motywujące - dodajesz mi skrzydeł, Kochana - Dziękuję jeszcze raz!

      Usuń
  16. Przepiękny komplecik😀a zadowolenie osoby zamawiającemu bezcenne! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Basiu, dziękuję za piękne słowa i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniko - jestem zaszczycona Twoim komentarzem :-)))

      Usuń