niedziela, 18 lutego 2018

Z amorkiem


Witajcie Kochani,


mam nadzieję że nie zanudzę Was kolejną serduszkową pracą - obiecuję że to już ostatnia w tym miesiącu :-)))
Dzisiaj chcę zaprezentować komplet walentynkowy. Kartka posiada przestrzenne serce wykonane z papierowych rurek - zwinęłam je z kawałków różnych papierów scrapowych. Chciałam żeby komplecik wyglądał bardzo delikatnie, więc postawiłam na pastelowe kolorki w tonacji różu, beżu i jasnych szarości. Kompozycję dopełniłam kwiatami i romantycznymi tekturkami zakochanej pary oraz amorka. Cytat to tekst pewnej piosenki - umieszczony został na specjalne życzenie zamawiającego :-)))




















I tym romantycznym akcentem rozdział pod tytułem Walentynki uważam za zamknięty. Pora przejść już do prac wielkanocnych, powstało ich troszkę więc czas na publikowanie każdej po kolei.

Karteczka wędruje na wyzwania:

- Klub Twórczych Mam - śniegiem otulone

http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-kolorystyczne-sniegiem-otulone.html
 - Scrapek.pl - Kolory zimy

http://scrapek.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-nr-65-kolory-zimy.html


Zapraszam na następne spotkanie i pozdrawiam Was cieplutko.

Inka

20 komentarzy:

  1. Cudny komplecik, serce z rurek bardzo mi sie podoba :) Ciekawa sentencja czyni prace wyjątkową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga, chciałam tak trochę niekonwencjonalnie uchwycić temat :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Ale cudo!!! A to rurkowe serduszko jest wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolinko, skręcanie tych rurek okazało się świetną zabawą:-))) Uściski!

      Usuń
  3. Cudna kartka. To serduszko z rurek jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jest inna niż wszystkie i o to chodziło :-)))

      Usuń
  4. Bardzo romantyczna praca! :) Serce z rurek - świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, karteczka się spodobała a to najważniejsze :-)))

      Usuń
  5. Piękna karta ,cudnie udało Ci się uzyskać wypukłość . Bardzo ładnie przygotowałaś zdjęcia .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za wszystkie komplementy Grażynko i pozdrawiam Cię bardzo cieplutko :-)))

      Usuń
  6. Cóż za pomysł, piękna!!!! Czysta przyjemność dostać takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł z rurkami :) jeszcze nie widziałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że wyszło oryginalnie i romantycznie - przynajmniej taki miałam zamysł :-)))

      Usuń
  8. Serduszek nigdy dość! ta karteczka jest naprawdę wyjątkowa! myślę, że sprawiła komuś niesamowitą radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu - było romantycznie i nastrojowo a karteczka dopełniła ten cudowny klimat :-)))

      Usuń
  9. Śliczniutka praca,pomysł na rurkowe serce bardzo fajny! ...szkoda, że odcienie różu przytłumiły odcienie beżu w tej pracy ...
    Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Miałaś świetny pomysł z tymi rurkami :). Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza praca, jaki świetny pomysł na rurkowe serce :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna! A serce - "wymiata" :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń