wtorek, 27 lutego 2018

Akwarelka z zajączkiem

Hej, hej, witajcie,




Pokażę Wam dzisiaj karteczkę akwarelową 100% hand made. Zasadniczo wszystko zrobiłam własnoręcznie. Pracę zaczęłam od projektu i rysunku zajączka, którego następnie pokolorowałam farbami akwarelowymi. Wzór na pisankach powstał za pomocą szablonu i rozwodnionej akwareli. Tło karteczki jest również wykonane własnoręcznie. Jedynie napis i bazie to  gotowe tekturki.
Świąteczna karteczka powędruje do sześcioletniej dziewczynki - fanki zajączków maści wszelakiej :-)))



















Karteczki akwarelowe robiłam jeszcze zanim zaczęłam prowadzić bloga, swego czasu powstało ich całkiem sporo. Żałuję tylko że większość z nich nie została sfotografowana, bo wzory były bardzo fajne, niektóre humorystyczne, inne z przesłaniem. W tym roku postanowiłam przypomnieć sobie tę technikę, z pewnością powstanie jeszcze kilka świątecznych akwarelek.

Jeśli jesteście ciekawi - zapraszam do obserwowania mojego bloga, w marcu już zarzucę Was pracami świątecznymi :-)))

Moją karteczkę posyłam na wyzwanie do Szuflady - tam rządzą w tym miesiącu... Nowalijki:


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-luty.html



Dzisiaj to już wszystko, dziękuję Wam za każde dobre słówko i zapraszam na kolejne spotkanie.

Do zobaczenia,

Inka


30 komentarzy:

  1. Świetna kartka i przepięknie pomalowana, no a króliś cudny:-)))
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, bardzo dziękuję za uroczy komplemencik, mam nadzieję że ucieszy Adresatkę tej pracy :-))) Serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  2. Halinko podziwiam za te akwarelki , widać kolejna technika w której jesteś mistrzem. Bardzo fajna humorystyczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu, jestem raczej pomocnikiem mistrza :-) lubię od czasu do czasu coś zmienić :-))) Technika bardzo prosta ale można zrobić coś oryginalnego i takiego zupełnie swojego od podstaw :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Świetna :) Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba - dziękuję za miłe słówko :-)

      Usuń
  4. Halinko, kartka jest super, wspaniale posługujesz się akwarelą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, taka mała odskocznia od standardu. Lubię pracę z akwarelą a w tym roku jakoś tak mnie naszło na te karteczki:-)))

      Usuń
  5. Cudna karteczka, a zajączek przesłodki! Pozdrawia gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Kochana, bardzo mi miło - musi być słodziak, bo mała Adresatka takie lubi najbardziej :-)))

      Usuń
  6. Halinko karteczka jest rewelacyjna!!!! Piękna :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Uleńko, przy tej pracy znowu poczułam się dzieckiem :-))) Tam tyle pięknych prac że szanse marne, ale nie to się liczy, najważniejsza jest motywacja i dobra zabawa - a tego nie brakowało :-))) Uściski!

      Usuń
  7. Prześliczny zajączek z marchewkami, aż buzia się do niego sama śmieje!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu, to wielka przyjemność tworzyć a potem czytać takie cudne komplementy. Buziaki i cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  8. Koniecznie twórz kolejne akwarelki, Halinko, bo ta jest przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To śliczna i oryginalna karteczka, podoba mi się taki pomysł. A zajączek jest przesympatyczny :)
    Nadrobiłam trochę zaległości u Ciebie i zachwyciłam się glinianym barankiem. Jesteś Halinko niezwykle kreatywna i pomysłowa.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, ogromnie mi miło że wróciłaś również do poprzednich prac - dziękuję za serdeczne słowa i przemiłe odwiedzinki :-)))

      Usuń
  10. Karteczka jest śliczna Kochana :* Dziękuje za udział w wyzwaniu Szuflady !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Szymcia, Twoje słowa zawsze przynoszą radość :-)))

      Usuń
  11. Piękna praca, obdarowana dziewczynka będzie wniebowzięta :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komplementy - dziękuję serdecznie :-)))

      Usuń
  12. uwielbiam takie karteczki- dla mnie genialna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest... :) Taki pozytywnie zakręcony ;) Akwarele w Twoim wydaniu bardzo mi się podobają... też mam ochotę spróbować pracy z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko - koniecznie spróbuj, praca z akwarelami daje duże możliwości. Dzięki za przemiłe słowa :-)))

      Usuń