wtorek, 20 lutego 2018

Cały w koronkach - gościnnie w 123 scrapuj Ty

Witajcie Kochani,


dzisiaj mam zaszczyt inspirować Was na blogu 123 Scrapuj Ty w nagrodę za wygraną w styczniowym wyzwaniu.Wspólnie z Dziewczynami z DT przygotowałyśmy dla Was prace do tematu "STARE KORONKI" Jak widzicie moja jest bardzo koronkowa, delikatna, romantyczna - w taką jasną szatę odziałam album dla Nowożeńców. Cała okładka została ozdobiona różnego rodzaju koronkami, niektóre z nich pamiętają jeszcze czasy mojej Babci :-) są faktycznie stare ale bardzo solidne.W centralnej części umieściłam serce owinięte delikatnym tiulem i przewiązane sznureczkiem z nanizanymi perełkami. Jego wnętrze również zostało wypełnione różnej wielkości perłami i otulone delikatną kompozycją z kwiatów. To prezent ślubny więc nie mogło zabraknąć obrączek i dwóch małych serduszek - guziczków, doczepionych do sprężyny. Całość przewiązałam szeroką, satynową wstążką.

Serdecznie zapraszam wszystkie kreatywne duszyczki do udziału w wyzwaniu "STARE KORONKI", to bardzo wdzięczny, delikatny i kobiecy temat. Więcej informacji i wytyczne znajdziecie u Gospodyń bloga 123 Scrapuj Ty :-) Zaglądnijcie i zainspirujcie się :-)))
















Album zgłaszam na wyzwania:
- egoCraft - Bingo - moja linia to  guzik, serce, kwiaty

http://egocraftpl.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-15-bingo.html

- Klub Twórczych Mam - Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Dla Dwojga

http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-goscinnej-projektantki-dla.html

- Studio 75 - Vintage Love


http://studio75pl.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-1-vintage-love-challenge-1.html



Ze swojej strony składam serdeczne podziękowanie za możliwość powtórnego już występu gościnnego na blogu 123 Scrapuj Ty. Bardzo się cieszę że mogłam zaprezentować swoją pracę w tak zdolnym i miłym gronie. Dziękuję Dziewczyny :-)))




To już wszystko na dzisiaj, żegnam się z Wami i zapraszam na kolejne spotkanie.

Do zobaczenia,
Inka


25 komentarzy:

  1. Inko przepiękna praca! Uwielbiam koronki, perły i delikatne kwiaty, a Ty to wszystko przepięknie połączyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za Twoje ciepłe słowa i tak budującą ocenę mojej pracy. Uściski i pozdrowienia :-)))

      Usuń
  2. Piękna praca,bardzo delikatna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję że Nowożeńcy będą zadowoleni z takiego prezentu. Starałam się żeby było właśnie tak, jak napisałaś - kobieco i delikatnie :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Halinko piękna bardzo romantyczna ta okładka, świetna inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Aniu za Twoje cudowne, jak zawsze, słowa. Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Gratulacje! :) pięknie-koronkowo, kobieco, romantycznie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Justynko, dziękuję pięknie :-)))

      Usuń
  5. Świetna praca, Halinko!
    Jest niezwykle delikatna, romantyczna i kobieca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję ślicznie za serdeczny komentarz i miłe odwiedzinki. Uściski.

      Usuń
  6. Halinko, prawdziwie koronkowa robota. Album jest prześliczny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu, koronkowa robota nie należała do łatwych ale z efektu jestem zadowolona i mam nadzieję że obdarowani też będą :-))) Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  7. piękny i bardzo romantyczny album:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo się cieszę że moje starania są tak ciepło odbierane, dodajecie mi skrzydeł. Dzięki :-)))

      Usuń
  8. Piękny,delikatny,aż chce się, nie tylko zajrzeć do środka,popatrzeć dłużej,przytulić :) Koronki,perły, to to co kochają kobiety :)
    Gratuluję wygranej i dziękuję za super inspirację :)
    Pozdrawiam milutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Majeczko, ogromnie mi miło że i Tobie przypadł do gustu - koronkowe prace są bardzo wdzięczne i mają swój niepowtarzalny klimat, który bardzo lubię. Ściskam i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  9. ojoj, jakie zwiewne i urocze te koroneczki:) Oglądałam niedawno "Noce i dnie" ten Twój albumik idealnie wpisuje się w tamte stroje i klimaty; z pewnością Pani Barbara byłaby zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz absolutną rację Asiu, spostrzeżenie trafione w dziesiątkę - właśnie inspirowałam się kobiecymi strojami sprzed lat a Pani Barbara - elegancka, wrażliwa i delikatna kobieta z pewnością doceniłaby takie rękodzieło. :-)))

      Usuń
  10. Praca niczym z innej epoki, pełna romantyzmu...a te koroneczki, mieniące perełki dodają takiej delikatności, że hohoho :) Kolejna CUDOWNA praca!!
    Serdeczne dzięki za udział w wyzwaniu GP w KTM

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, cudowna praca, taka delikatna, taka czysta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, romantyczna praca i to ponadczasowe zestawienie koronek z perłami, które po prostu musi podobać się każdemu. Bomba! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wspólną zabawę z egocraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny album, bardzo elegancki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie piękny album...koronki nadają mu ślicznego klimatu! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio75! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny album, aż się nie chce przestać patrzeć na te koronki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń