piątek, 23 lutego 2018

Gościnnie na blogu Wyzwań nie-kartkowych.

Witam Was, Kochani,


dzisiaj mam zaszczyt gościć na blogu Wyzwań nie-kartkowych. To miłe zaproszenie zawdzięczam Dziewczynom z DT, które postanowiły wyróżnić jedną z moich prac zgłoszonych na ostatnie wyzwanie. Jest mi z tego powodu bardzo, bardzo miło a Gościnne Występy to dla mnie bardzo fajna nagroda jak i możliwość zaprezentowania w skrócie warsztatu, technik i stylów w jakich tworzę.
Na blogu Nie-kartkowym można zobaczyć kilka moich wybranych prac, natomiast tutaj chcę Wam pokazać skrzyneczkę specjalnie przygotowaną na GW.
Jest to praca męska i moja propozycja na zapakowanie małego drobiazgu dla Ukochanego np. z okazji Walentynek czy Dnia Mężczyzny. Mała, dwukomorowa szkatułka ozdobiona  kilkoma akcentami umieszczonymi na wewnętrznej stronie wieczka robi fajny klimat i jest przykładem na oryginalne i nietuzinkowe wręczenie prezentu swojemu Mężczyźnie.
Często słyszę lub czytam że niektórzy mają problem z tworzeniem męskich prac, że doskwiera Wam brak pomysłu lub nie czujecie klimatu takiej pracy. Może moja propozycja spotka się z aprobatą i będzie podpowiedzią na oprawę męskiego podarunku.
















U mnie doskonale sprawdził się ten pomysł, może i Waszym Panom przypadnie do gustu :-)))
Komu się podoba, proszę się zainspirować a kto nie umie działać w tej technice - zapraszam w marcu do Klubu Twórczych Mam - więcej na razie nie zdradzę - musicie poczekać do następnego miesiąca a potem sami sprawdzić, co w trawie piszczy :-)))


Serdecznie pozdrawiam całą drużynę Wyzwań nie-kartkowych i dziękuję za przemiłą gościnę :-)





Ściskam mocno, do miłego,

Inka

16 komentarzy:

  1. Halinko, wspaniała męska szkatułka z klasą. Jestem pełna podziwu.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Małgosiu bo prace męskie należą do jednych z moich ulubionych - może dlatego że niezbyt często mam okazję je robić. Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  2. Halinko szkatułka jest piękna :) Dziękuję za Twój występ na niekartkowych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, jest mi szalenie miło że mogę być Waszym gościem :-)))

      Usuń
  3. Świetna skrzyneczka i bardzo podobają mi się też te ozdoby w środku, fajnie wygladają:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, te detale w środku były pewnym bardzo ważnym i znaczącym dodatkiem do całości :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. gratuluje Halinko :) szkatułka bardzo oryginalna, rzeczywiście wyjątkowy pomysł na zapakowanie prezentu! uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Asiu - dziękuję pięknie i również przesyłam mocne uściski :-)))

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa, klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś - bardzo mnie cieszą Twoje komplementy :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Bardzo fajna skrzyneczka. W sam raz na prezent dla ukochanego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniczko, uważam że męski prezent powinien mieć wyjątkową oprawę :-)))

      Usuń
  7. Halinko jak zawsze z pomysłem i super wykonaniem . Podoba mi sie ta skrzyneczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, bardzo się cieszę że Ci się spodobała :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Bardzo fajne kolory i kompozycja... piękne wykonanie, podoba mi się wykończenie w środku :)

    OdpowiedzUsuń