poniedziałek, 19 lutego 2018

Lampka w stylu skandynawskim

Witam cieplutko,



dzisiaj kolejna moja inspiracja dla Art-Piaskownicy. W tym miesiącu króluje u nas styl skandynawski. Nie jestem jego wielką fanką, ale tę pracę wykonałam z ogromną przyjemnością:-) Jest to prezent dla mojej kochanej Siostry, która właśnie w tym stylu urządziła swoje małe królestwo.
Zapragnęła zawiesić na ścianie lampkę z głową jelenia, wiedziała że zakup będzie trudny, więc nadmieniła mi kiedyś że zamarzył jej się taki oryginalny gadżet. Ona wie że mnie dwa razy nie trzeba prosić. Natychmiast pojawił się pomysł, potem trzeba było skompletować niezbędne materiały i do dzieła.
Głowa jelenia została wycięta ze sklejki,  pokryta najpierw czarną farbą, potem białą a w następnej kolejności dostała miejscowe przecierki papierem ściernym, by wydobyć spod bieli czarny kolor.
Lampka nie daje zbyt dużo światła, ma pełnić bardziej rolę oryginalnej ozdoby niż oświetlenia pomieszczenia. W realu prezentuje się fantastycznie, na zdjęciach niestety nie udało mi się uchwycić jej naturalnego uroku ale mam nadzieję że choć trochę przypadnie Wam do gustu :-)))














Kochani, może u Was zrodzą się fajne pomysły i propozycje do stworzenia ciekawych prac w tym stylu. Jeśli zapragniecie wziąć udział w naszym wyzwaniu - zapraszam do Art-Piaskownicy po garsć inspiracji i krótki opis poglądowy stylu skandynawskiego.
Wszelkie informacje na temat zgłaszania prac i wytyczne do wyzwania znajdziecie TUTAJ.

Ze swojej strony gorąco zachęcam wszystkich do uczestnictwa - na zwycięzcę czeka nagroda.


Moja praca spróbuje sił w wyzwaniu:

- Scrapek. pl - Kolory zimy


http://scrapek.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-nr-65-kolory-zimy.html



Pozdrawiam cieplutko,

Inka




26 komentarzy:

  1. Halinko, jestem zauroczona ta lampką i już sobie wyobrażam, jaki klimat musi tworzyć w realu.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu, ja też zakochałam się w tych lampkach. Coś czuję że to nie ostatnia zmajstrowana w ten sposób. Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  2. I jak tu brać udział w wyzwaniach jeżeli tworzycie takie cuda :D
    Nastrojowa ta lampka, głowa jelenia świetna ... podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, zapraszam Cię bardzo serdecznie do podjęcia wyzwania, nasze prace to tylko podpowiedź dla Was ale to przede wszystkim prace uczestników są zawsze mega inspirujące. Dziękuję za przemiły komentarz i czekam na Twoją pracę :-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajna klimatyczna lampka.
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, ogromnie mi miło że Ci się spodobała :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Och jakie cacuszko, sama bym z przyjemnością na ścianie powiesiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, zdjęcia trochę mi nie wyszły ale lampka jest rzeczywiście super. I z pewnością to nie ostatnia taka :-)))

      Usuń
  5. Bardzo oryginalna i elegancką dekoracja :-) Dla osoby lubiącej styl skandynawski... prawdziwe cudo :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Dorotko, ogromnie się cieszę że i Tobie przypadła do gustu. Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)))

      Usuń
  6. Twoja pomysłowość zawsze mnie zadziwia .Bardzo mi się podoba taka oryginalna
    lampka .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, Grażynko - dziękuję. Gdybym tylko miała więcej wolnego czasu by moje pomysły mogły ujrzeć światło dzienne, to dopiero by się działo :-)))))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  7. Podziwiam wykonanie i oryginalność. Dla Ciebie chyba nie ma rzeczy niemożliwych do wykonania :D Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana, pomysłów mam pełną głowę z czasem na ich realizacje już trochę gorzej :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  8. Ależ Ty masz wspaniałe pomysły, Halinko!
    Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwoko za decenienie mojej pomysłowości, nie spodziewałam się że ten projekt zostanie tak dobrze przyjęty :-))) Uściski i gorące pozdrowienia :-)))

      Usuń
  9. Masz głowę pełną pomysłów , świetna jest .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Aniu, w mojej głowie tyle się dzieje że już tego nie ogarniam :-)))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. super pomysł i świetne wykonanie! lampka robi ogromne wrażenie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, jestem wdzięczna za ciepłe słówko. Uściski :-)))

      Usuń
  11. Świetny pomysł, bardzo oryginalny prezent! :) bardzo mi się podoba, podziwiam Cię za kreatywność, wciąż pokazujesz coś nowego i niebanalnego :) jesteś niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Justynko, ależ mi miło czytać Twoje komplementy - dziękuję ślicznie za uznanie :-)))

      Usuń
  12. fajna i nastrojowa! niby prosta i surowa a daje ciepło i przyjemne światło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona właśnie ma być prosta i surowa, dlatego nie za bardzo w moim stylu - ale przyznam nieskromnie - Siostra jest nią zachwycona więc i ja jestem happy :-)))

      Usuń
  13. Bardzo ciekawa i oryginalna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poradziłaś sobie doskonale! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń