niedziela, 17 kwietnia 2022

Zwiastuny wiosny

 Witam Was Kochani :-)


Święta Wielkanocne upływają baaardzo szybko, w miłej, rodzinnej atmosferze ale zanim dobiegną końca, jeszcze spieszę zaprezentować kolejny ptasi duecik :-)


Przyznam się Wam zupełnie szczerze - tegoroczne pomysły na projekty wielkanocne rodziły się dość długo, ale kiedy już powstały - prace zrobiły się praktycznie same.  Między innymi wykonałam kilka jajek, zdobionych techniką decoupage a tworzyłam je z myślą o odświętnej ozdobie stołu wielkanocnego :-)

Wszystko zadziało się za sprawą przepięknie zaprojektowanych papierów ryżowych od ITD Collection . Zauroczyła mnie kolekcja pt "Wiosenne kwiaty" - okazała się wprost idealna do ozdobienia dużych jaj ceramicznych.
Powierzchnię "skorupek" zagruntowałam białym gesso i przykleiłam wybrane motywy roślinne. Całość dopełniłam przestrzenną dekoracją z kwiatów i zielonych gałązek.
Na wiosennych bukiecikach umocowałam gniazdka z jajkami (na medium heavy gel matt), obok nich "posadziłam" dwa nieduże ptaszki. I przyznam nieskromnie - wyszły całkiem fajnie :-) :-) :-)

Teraz jestem ciekawa czy Wam również przypadną do gustu??? ;-)
Sprawdźcie sami - zapraszam >>>>









 I już na zakończenie wpisu chcę wszystkim życzyć mokrego Dyngusa i udanego świętowania.

 A ja nieśmiało spróbuję swoich sił w wyzwaniach:





Do wykonania pracy wykorzystałam:

Amsterdam Białe Gesso 

Amsterdam Heavy Gel Medium Matt

 

Trzymajcie się cieplutko,

Inka

 

10 komentarzy:

  1. Radosnego świetownia :) pięknie ozdobione pisanki -stroiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę wesołych i spokojnych świąt.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się dzieje na tych jajkach! Przecudne są! Każde inne i każde piękne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mediowe jajka! Takie to dopiero poleżą :) dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje:) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jakie cudowne! Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl. DT Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie udekorowałaś jajeczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie udekorowne jajo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie witamy w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń