piątek, 8 kwietnia 2022

Gratulacje z okazji narodzin

Witajcie Kochani :-)

 

W ubiegłym miesiącu, na specjalne zamówienie miałam zaszczyt wykonać  dwa komplety gratulacyjne z okazji narodzin chlopczyka.

Dzisiaj zaprezentuję Wam pierwszy z nich - z uroczymi misiaczkami w roli głównej :-)


Bardzo lubię kolekcje dziecięcych papierów od naszych rodzimych producentów. 

Każda z nich ma swój niepowtarzalny urok, niesie ze sobą klimat dziecięcej beztroski lub rozbawiony, bajkowy świat jakby wyjęty z kolorowych snów.
Jedna jest bogata w detale, inna subtelna w kolorystyce. Zawsze, kiedy potrzebuję zrobić coś bardzo wyjątkowego - sięgam po moje ulubione papiery z misiami.


Dzisiaj misiaczki rządzą - jeden z balonikiem w łapce - na pudełku, drugi z niebieskim serduchem - na karteczce :-)

Ten motyw jest uroczy sam w sobie, dlatego uznałam że tym razem będzie skromniej a zarazem elegancko, wymownie i subtelnie :-)



Wnętrze kartki wyposażyłam w zakładkę - schowek na pieniężny podarunek oraz karnecik do wpisania życzeń lub dedykacji.



 

Mam nadzieję że moja praca przypadnie Wam do gustu a słodkie misiaczki skradną Wasze serca.

 

Na zakończenie zostawiam moc uścisków i pozdrowień, do zobaczenia niebawem,

Inka

4 komentarze: