niedziela, 10 kwietnia 2022

Wiosenny Home Decor - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)

Dzisiaj przychodzę do Was z mixed mediowym panelem dekoracyjnym. Na jego powierzchni zbudowałam wiosenną kompozycję, zwieńczoną trzema króciutkimi ale bardzo pozytywnymi sentencjami :-)


 


Projekt powstał jako inspiracja dla MARGARET do naszej kwietniowej MARGARETKI - wybrane przeze mnie płatki ułożone są w kolejności: WIOSNA - KROPKI - DRZWI :-)


Wiosna, widziana oczami mojej wyobraźni, jest delikatna, pachnąca kwiatami i wypełniona soczystą zielenią młodych listeczków. Skrzydlaty bohater pierwszego planu uwił sobie gniazdko na jednej z gałęzi drzewa i już niedługo przywita w nim swoje potomstwo :-)


W oddali widać wejście do ogrodu - to przepiękne, stylowe drzwi, które wręcz zachęcają do wiosennych spacerów po zielonych alejkach. Można tu także przysiąść na ławeczce i w promieniach kwietniowego słońca posłuchać radosnego świergotu ptaków.



Do wykonania dzisiejszej pracy wykorzystałam arkusz papieru  w różyczki z kolekcji "Romantic moments".  Pojedyncze listeczki, które tak pięknie podkreślają wiosenny klimat pracy,  pochodzą z arkusza do wycinania.


Etykiety, niosące ze sobą pozytywne przesłanie to również dodatki z pasków zawierających elementy do wycinania.

 


Swoje zaszczytne miejsce znalazły tu także tekturki, papierowe kwiaty, rafia, z której uwiłam gniazdko oraz moje ulubione piórka w kropeczki :-)

 

Tekturka - ukwiecona gałązka pochodzi ze sklepu Miszmasz Papierowy:




 Praca mixed mediowa zatem, jak zawsze, tak i tym razem zaprosiłam do współpracy moją fantastyczną ekipę. Preparaty CADENCE to najlepsi profesjonaliści w tym fachu - są do nabycia sklepie DREAMS



Kochani, mam nadzieję że mój pomysł spodoba się i zainspiruje Was do udziału w naszym kwietniowym wyzwaniu. Serdecznie zapraszam!!!
Swoje prace możecie zgłaszać do końca miesiąca w albumie utworzonym w naszej grupie:

   Margaret MyCRAFTTime&YOU


Projekt zgłaszam na wyzwania:


Pozdrawiam i życzę pięknego,  słonecznego dnia,
Inka-art


5 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja wiosenna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Prawdziwa Artystka jestes !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, wspaniała dekoracja! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie - OriBella.

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuper, ale fajnie, ze pokazałas ja i zglosiłas do wyzwania sklepu miszmaszpapierowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędna dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń