środa, 13 kwietnia 2022

Komunijny box dla dziewczynki - DT PAPER CARD

 Witam Was serdecznie :-)


Kochani, zbliża się maj - miesiąc uroczystości pierwszokomunijnych. Dobrze jest już teraz przeglądnąć swoje zapasy a w razie konieczności uzupełnić warsztat w niezbędne materiały do tworzenia pamiątek, kartek, pudełek.Oczywiście oprócz pięknych papierów, kwiatów, wstążek z pewnością przydadzą się tekturki okolicznościowe. Ich spory wachlarz oferuje nam sklep PAPER CARD :-)

 


 

Aby Was troszkę zainspirować, przygotowałam propozycję ozdobienia dziewczęcego exploding boxa z użyciem tekturek pierwszokomunijnych i okrągłych ramek :-)
Zobaczcie jak uroczo wygląda projekt z odpowiednio dopasowanymi detalami - zapraszam :-)


Szczerze polecam tekturkę 3D o kształcie kielicha. Jest prosta a zarazem bardzo efektowna i uniwersalna - pasuje do prac dedykowanych zarówno dla dziewczynek jak i  chłopców.


Ścianki boxa "ubrałam" w okrągłe ramki z przepięknym ozdobnym ornamentem, miejscami pojawiły się drobne kwiatuszki, kłos zboża i kiście winogron.

Piękne tekturki zdobią również wieczko pudełka - narożnik udekorowałam drobniutkimi listeczkami bluszczu, z kolei w centrum umieściłam warstwową hostię, zwieńczoną falbanką.




Dwie przeciwległe ścianki pudełka wyposażyłam w kieszonki: z przeznaczeniem na banknoty oraz karnet z życzeniami :-)


Baza boxa i delikatna wstążka vintage to również produkty od PAPER CARD.


Natomiast piękne, klimatyczne papiery i drobne zielone listki, zdobiące cały projekt to najnowsza kolekcja "Romantic Moments" marki Mycraftime.

Pracę zgłaszam na wyzwania:


 

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia niebawem,

Inka

1 komentarz:

  1. Jej jaka cudna praca Halinko i baaaardzo bogata!!! Podziwiam jak umiesz używać tekturek, ja nie potrafię 🙈

    OdpowiedzUsuń