środa, 27 kwietnia 2022

Wiosna w rozkwicie

 Witam Was Kochani :-)


Moja dzisiejsza prezentacja jest już ostatnią odsłoną wiosennych dekoracji ceramicznych.
Kolejna parka ptaszorków oczekuje na swoje potomstwo w otoczeniu kwiatów i soczystej zieleni.

 


 Jak już wcześniej wspominałam, jestem totalnie zauroczona tegoroczną kolekcją papierów ryżowych od ITD Collection "Wiosenne kwiaty".
Każda z zaprojektowanych grafik idealnie wpisała się w moje ozdoby, dodając im uroku i podkreślając wiosenny charakter prac.

Dzisiejsze jajeczka ubrałam w różowe kwiaty jabłoni i lewkonii. Na górze uwiłam nieduże gniazdka, obok których przysiadły dwa urocze ptaszki.




 
 




I na zakończenie wpisu prezentacja preparatów mediowych mojej ulubionej marki CADENCE. Użyłam je do wykonania zarówno dzisiejszych, jak i poprzednich jajek wielkanocnych.


I to już wszystko na dzisiaj, żegnam się z Wami i zapraszam tu ponownie.
 

Zostawiam moc pozdrowień,
Inka

2 komentarze: