czwartek, 21 kwietnia 2022

Anty zegar - prezent z przymrużeniem oka

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj prezentuję jeden z takich projektów, których tworzenie zawsze sprawia mi mnóstwo radości jednocześnie dostarczając małej porcji adrenaliny. 

 


Na specjalne zamówienie miałam przyjemność stworzyć anty zegar, imitujący zawór rury ciepłowniczej. Ciekawe i niezwykłe było już samo życzenie o wykonanie zegara chodzącego wspak. Nigdy wcześniej takiego nie robiłam więc oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie podjęła się realizacji tak intrygującego zlecenia.


Przecież uwielbiam wcielać w życie wszystkie niekonwencjonalne pomysły. Robię to na tyle realnie, na ile pozwala mi wyobraźnia, dostępność materiałów, czas realizacji, interpretacja tematu i co najważniejsze - kluczowe sugestie osoby zamawiającej.


 

Dzisiejszy projekt powstał w tempie superekspresowym. To najszybciej wykonany zegar w całej mojej rękodzielniczej karierze. Gdyby ktoś twierdził, że nie uda mi się wykonać projektu, zamówić niezbędnych materiałów i stworzyć tej pracy w trzy dni - to pomyliłby się jeszcze o jeden cały dzień :-)))

 







 

Na powierzchni pracy starałam się wykonać imitację starej blachy i pordzewiałych śrub a pokrętło zaworu wykonać w formie lekko przestrzennej.
Anty zegar trafił już do swojego nowego Właściciela, a ja mam cichą nadzieję że prezent się spodobał.
Jestem również bardzo ciekawa Waszej opinii na jego temat :-)

 


Do wykonania projektu wykorzystałam farby matowe i metaliczne, klej oraz lakier wykończeniowy a także pasty woskowe i piaskowe marki CADENCE.
Wymienione preparaty są dostępne w sklepie DREAMS, który serdecznie Wam polecam.


Kochani, a tak prawdę mówiąc w ciągu dwóch dni, w mojej pracowni powstał nie jeden a dwa anty zegary, ale ten drugi zaprezentuję Wam dopiero za kilka dni :-)

Jeśli jesteście ciekawi - serdecznie zapraszam a teraz już żegnam się cieplutko :-)

 

Do zobaczenia,

Inka

3 komentarze:

  1. Łał!Fajny i taki nie tuzinkowy zegar 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny projekt, każdy detal dopracowany jak zawsze we wszystkich Twoich pracach. Mnie się ogromnie podoba. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny antyzegar. Czekam na resztę!^^

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego obrazu:
    https://jenoviadzemson-malarstwo.blogspot.com/2022/04/czarne-cienie-biaych-drzew.html

    OdpowiedzUsuń