wtorek, 1 października 2024

"Król Budowlanki" się żeni

 Witajcie :-)


Czy zaintrygował Was tytuł mojego dzisiejszego wpisu?
Jeśli tak, koniecznie go rozwińcie, przeczytajcie opis i obejrzyjcie fotki dość oryginalnego projektu ślubnego :-)



Niektórzy z moich znajomych twierdzą że jestem specem do zadań specjalnych, inni podziwiają bujną fantazję i nieprzeciętną wyobraźnię. Ja sama uważam, że jeszcze bardzo daleko mi do tego, by móc przyznać im rację.

Tak, czy siak, jedno wiem na pewno - kocham wyzwania twórcze. Uwielbiam realizować nietuzinkowe życzenia w kwestii wykonania nieoczywistych i bardzo oryginalnych prac.

Na pewno do jednego z ciekawszych tegorocznych projektów należy ten ślubny exploding box.
Powstał na zamówienie, ze specjalną dedykacją dla Pana, który wśród grona swoich przyjaciół i współpracowników nosi miano niekwestionowanego "Króla Budowlanki".

Sam zamysł na ogólny wygląd pracy od razu wydał mi się bardzo intrygujący a pomysł na jego realizację zrodził się dosłownie w sekundzie.
Zatem zajrzyjcie do wnętrza zielonego pudełeczka i zobaczcie, co takiego wymyśliłam dla "Króla Budowlanki" i Wybranki Jego serca ;-)

 

 
















 

Na każdej ze ścianek wewnętrznych boxa przygotowałam kieszonki na koperty "banknotówki", kupony totka, karty podarunkowe, vouchery itp.

Mam nadzieję że Państwo Młodzi będą zadowoleni z tak przygotowanej pamiątki ślubnej.

A co Wy o niej sądzicie?


Kochani, na zakończenie wpisu chcę Wam bardzo serdecznie podziękować za liczne odwiedziny mojego profilu Przede wszystkim wielkie ukłony dla tych, którzy jeszcze pozostawiają tu komentarze. Na prawdę doceniam ten fakt, bo zauważyłam, że komentowanie wpisów na blogach należy już do rzadkości ;-)


Pozdrawiam Was gorąco i serdecznie zapraszam na mój kolejny wpis, który zapowiada się dość ciekawie a może nawet zaskakująco ;-)


Uściski,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz