wtorek, 22 października 2024

BINGO na C - DT KARTKOWE ABC

 Hej Kochani :-)

Dzisiejszą pracą chcę Was zainspirować i zachęcić do wzięcia udziału w aktualnym wyzwaniu Kartkowego ABC - Bingo na literę C.

Hasła, które wybrałam to: CEGŁA - CZASOMIERZ - CZARNY

 

 

 Moją propozycją jest bardzo nietypowa kartka ślubna, którą wykonałam w zestawie z oryginalnym opakowaniem.
Po raz kolejny sięgnęłam po papiery marki Margaret. Tym razem połączyłam ze sobą dwie kolekcje: Breeze of Dreams oraz Love Me True i wyczarowałam z nich projekt w stylu Harrego Pottera.

To już kolejna taka praca i kolejne wyzwanie twórcze, którego realizacji podjęłam się z wielką przyjemnością.
Tematyka nieoczywista, ale dzięki wyszukanym detalom i właściwemu połączeniu odpowiednich papierów, udało mi się osiągnąć zamierzony efekt i oddać dokładnie taki klimat, jaki sobie wymarzyłam.

Oba elementy zestawu zostały wykonane ręcznie od podstaw. Samodzielnie stworzyłam zarówno bazę do kartki, jak i dwuczęściowe opakowanie. W jego wnętrzu znalazł się warstwowy kociołek, który posłuży za miejsce do umieszczenia prezentu ślubnego w postaci banknotów.

Projekt został spersonalizowany imionami Nowożeńców a wnętrze kartki wyposażyłam w karnet z wdrukowanym tekstem życzeń mojego autorstwa, idealnie dopasowanym do stylistyki pracy.

















Para Młoda była zachwycona tak nietuzinkową formą pamiątki z dnia zaślubin. A co Wy o niej sądzicie?


Kochani, na zakończenie dzisiejszego wpisu gorąco zachęcam Was do śledzenia mojego bloga. Już niedługo zrobi się tutaj bombkowo, zimowo i świątecznie bo......rusza warsztat bożonarodzeniowy!!!
Kto jest ciekawy tego, co w najbliższym czasie powstanie w mojej pracowni, lub ma ochotę na ręcznie wykonane ozdoby - serdecznie zapraszam do odwiedzin i kontaktu :-)


Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz