sobota, 5 października 2024

Biało czerwony komplet dla konesera ;-)

 Hej, hej Kochani :-)

 

Dzisiaj pokażę projekt wykonany na specjalne zamówienie - buteleczki trunku w narodowych barwach ;-)

  


Kochani, kto mnie trochę dłużej zna, z pewnością zdążył przyzwyczaić się do takich nietuzinkowych prac, jak chociażby dzisiejszy biało czerwony komplet.


Tworzę w różnych technikach, stylach i tematyce, posiadam spore pokłady wyobraźni twórczej i jestem otwarta na każde sugestie odnośnie oczekiwań i wyglądu zlecenia.
Zawsze staram się przygotować projekt wyjątkowy, niepowtarzalny, pomysłowy i oryginalny. Dokładam wszelkich starań zarówno do jakości wykorzystywanych produktów jak i staranności wykonania swojej pracy. Nie mam problemu z realizacją projektów tematycznych, personalizowanych i bardzo osobistych a wychodząc na przeciw oczekiwaniom, dokładam wszelkich starań by to, co powstaje w mojej pracowni, cieszyło oko osoby obdarowanej i satysfakcjonowało również tę drugą stronę - czyli osobę zamawiającą ;-)

Od czasu do czasu zdarza mi się dekorować butelki z alkoholem.
Jak widać, dzisiejszy komplet został odziany w nasze narodowe barwy i symbolikę.
Na okrągłej butelce umieściłam orła w koronie - godło naszego państwa w staropolskim wydaniu.
Butelka o podstawie kwadratu, z racji swojej prostopadłościennej konstrukcji, pozwoliła na bardziej rozbudowaną dekorację. Umieściłam na niej miniatury słynnych polskich pomników: warszawskiej Syreny, krakowskiego Smoka Wawelskiego oraz gdańskiej fontanny z wizerunkiem Neptuna.
Na froncie - mapa Polski z zarysem granic i oznaczeniem miast, w których usytuowane są w/w pomniki. Zwieńczeniem obu projektów jest spora pieczęć lakowa z zatopioną polską monetą.

Tak ozdobiony trunek, choć nie zmieni ilości procentów w jego zawartości, z pewnością u osoby nim obdarowanej zaprocentuje pozytywnym zaskoczeniem :-)





 


 


 






 


 


 




 




 


 


 
Oczywiście w zdobieniu dzisiejszej pracy pomogły mi jak zawsze najlepsze i niezawodne preparaty marki CADENCE, w które zaopatruje się już od wielu lat w sklepie DREAMS. Serdecznie polecam.



 Udanego weekendu, pozdrawiam.,

Inka

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz