piątek, 25 października 2024

Anielskie trio - świąteczna inspiracja dla ITD Collection

 Cześć Kochani :-)


Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią dzisiaj oficjalnie otwieram tegoroczny warsztat bożonarodzeniowy.

W tym sezonie planuję wykonać sporą ilość ozdób choinkowych - głównie bombek i medalionów. Powstaną również przestrzenne kartki świąteczne w pudełkach i, jak to zwykle u mnie bywa - zupełnie nieprzewidziane w przedświątecznym grafiku, projekty na tak zwanym spontanie :-)



Na pierwszą, małą rozgrzewkę, wzięłam na warsztat trzy akrylowe medaliony o średnicy 12 cm i ozdobiłam je dwustronnie motywami z papierów ryżowych marki ITD Collection.

Kochani, przyznaję że jestem oczarowana tegoroczną świąteczną ofertą, przygotowaną przez ITD Collection. Każdy znajdzie tam coś dla siebie!!! Tematyka jest bardzo obszerna a grafiki wyjątkowe, wpadające w oko a przy tym niezwykle uniwersalne i absolutnie bezkonkurencyjne


 Bardzo mnie urzekły delikatne anielskie grafiki, które postanowiłam połączyć z zimowymi widoczkami i motywem wiejskich kościółków.
Ozdoby wykonałam w technice decoupage a grafiki umieściłam wewnątrz medalionów. Natomiast na zewnętrznej powierzchni bombek powstała przestrzenna dekoracja z masy samoutwardzalnej, wykończona kokardami z pomarszczonych wstążek i ręcznie wykonanych kwiatów z foamiranu.

Wyszło prosto i skromnie czyli dokładnie tak, jak pierwotnie zamierzałam :-)












Do wykonania projektu wykorzystała moje ulubione farby i preparaty marki CADENCE - ze sklepu DREAM oczywiście :-)



Pozdrawiam Was cieplutko i miłego weekendu życzę,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz