sobota, 23 marca 2024

Idą Święta - inspiracja dla ITD Collection

 
Witajcie Kochani :-)


Każdego roku, tuż przed Świętami Wielkanocnymi w mojej pracowni powstają zdobione jajka ceramiczne. Tradycji stało się zadość i w tym roku również ... robię sobie "jaja" :-)

 


Tym razem powstała dość pokaźna gromadka świątecznych "pisanek" w sielskim klimacie.

 Każdy egzemplarz jest unikatowy, każdy ma swój osobliwy klimat i urok.

Dzisiaj zaprezentuję dwie pary "skorupek" z ptasimi motywami a do kolejnego wpisu zaprosiłam zające i króliki :-)

 















Jajka decoupage ozdobiłam dwustronnie oraz udekorowałam motywami 3D. W pracy wykorzystałam papiery ryżowe z wiosennej kolekcji od ITD Collection . Jak dla mnie jest to absolutny hit tego sezonu ;-)
 

Elementy 3D wykonałam odręcznie oraz z pomocą foremek i masy samoutwardzalnej. Po wyschnięciu całość pomalowałam farbami akrylowymi  i zabezpieczyłam preparatami do decoupage marki CADENCE, w które zaopatruję się w sklepie DREAMS.

 

Buziaki, miłego weekendu,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz