piątek, 29 marca 2024

Jaja z chowu ściółkowego :-) - inspiracja dla ITD Collection

 Hejka Kochani :-)

Jeszcze trochę pomęczę Was tematyką jajeczną - w końcu mamy Wielkanoc a moja pracownia w tym sezonie dosłownie zamieniła się w wylęgarnię świątecznych pisanek ;-)

 



Teraz przyszedł czas na "jaja z chowu ściółkowego" :-)
Dostojne koguty, piękne kurki oraz ich pisklęta będą motywem przewodnim dzisiejszego wpisu.
Zobaczycie też zaprzyjaźnioną z domowym drobiem kaczuszkę, która wpadła z wielkanocną wizytą do swoich krewniaków :-)

Aby jajka ceramiczne pięknie prezentowały się na świątecznym stole, po raz kolejny sięgnęłam po fantastyczne papiery ryżowe marki ITD Collection.
Doskonała kolorystyka grafik, wspaniałe połączenie motywów pozwala na osiągnięcie pożądanych rezultatów. Wystarczy w umiejętny sposób domalować tło i dołożyć ładne wyciski z foremek a prace od razu nabierają świątecznego charakteru i prezentują się bardzo klimatycznie.
Już pisałam, ale powtórzę to jeszcze raz - tegoroczna kolekcja ITD Collection jest rewelacyjna i jedyna w swoim rodzaju. Pokochałam ją od pierwszego spojrzenia i na długo skradnie moje serce :-)





















Elementy przestrzenne wykonałam za pomocą foremek i masy samoutwardzalnej. Po wyschnięciu całość pomalowałam farbami akrylowymi  i zabezpieczyłam preparatami do decoupage marki CADENCE, w które zaopatruję się w sklepie DREAMS.



Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz