środa, 8 listopada 2023

Świąteczne rękawice - DT NIEBANALNIE KREATYWNA

 Hej Kochani :-)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną zimową inspiracją, w której użyłam przepięknej kolekcji papierów Mintay Papers oraz bazy albumowej o kształcie rękawicy.
Jak dla mnie jest to duet doskonały i wręcz idealny do stworzenia świątecznych kart na życzenia.

 


 Kartka - rękawica została wykonana z dwóch elementów pochodzących z bazy albumowej. Jej część frontową stanowi ażurowa okładka albumu, pobielona białym gesso, mocno oprószona brokatem i podklejona jednokolorowym arkuszem papieru. Z kolei na tylną część rękawicy wybrałam bazę o jednolitej formie. Oba skrzydła kartki połączyłam arkuszem białego bristolu, zgiętym na pół i odpowiednio dociętym do kształtu rękawicy.

W ten sam sposób przygotowałam drugi egzemplarz kartki a następnie obie prace ozdobiłam zimowymi widoczkami, wyciętymi ze wspomnianej powyżej kolekcji i oprawionymi w stylowe tekturki - ramki. 

Następnie na każdej z kartek ułożyłam przestrzenną, dopasowaną kolorystycznie kompozycję i przewiązałam kokardą. Na koniec miejscowo oprószyłam brokatem, pobieliłam sztucznym śniegiem oraz białym gesso. Dokleiłam "magiczne" napisy i gotowe.

Obie karteczki spokojnie czekają na wpisanie treści życzeń i wysyłkę :-)

 


 






 











Kochani, z własnego, wieloletniego doświadczenia wiem, że warto już teraz zacząć świąteczne kartkowanie, by potem nie robić wszystkiego na szybko i na tzw ostatnią chwilę.

Mam nadzieję że dzisiejszy pomysł przypadnie Wam do gustu a jeśli zechcecie wykonać podobne prace, gorąco polecam zakupy w Pracowni Niebanalnie Kreatywnej:

- zestaw papierów Christmas Book

- baza albumowa rękawica

- tekturka - ozdobna ramka

- tekturka - ptaszki

- wstążka niebieska

- wstążka koralowa

- pasta śnieżna

- owoce głogu

 

Pozdrawiam cieplutko,

Inka



2 komentarze: