piątek, 10 listopada 2023

Mroźny wianek - dekoracja świąteczna DT MARGARET

 Hej, hej Kochani :-)


Dzisiejsza inspiracja powstała w ramach DT MARGARET i bazuje na moich ulubionych, zimowych barwach. Biel, błękit, jasne odcienie turkusu i skrzący brokat - tyle mi wystarczyło, by powstał projekt, z którego jestem w pełni zadowolona.

 

A przy okazji przygotowałam dla Was pracę do listopadowej Margaretki.
Z proponowanych haseł wybrałam aż dwie linie, wg których wykonałam zimowo - świąteczny wieniec - idealny do zawieszenia na drzwiach lub w oknie.
Bardzo przypadły mi do gustu propozycje: PASTA STRUKTURALNA - KOLOR - POŁYSK oraz RADOŚĆ - KOLOR - FARBY.

Dekorację wykonałam na bazie styropianowej "oponki" o średnicy 27 cm. Najpierw całą powierzchnię zagruntowałam białym gesso, następnie pokryłam ją pastą strukturalną, która, dzięki swoim nierównościom, doskonale imituje zmarznięty śnieg i szron. Następnie całość podmalowałam farbami w kolorze śnieżnej bieli i turkusu. Kolejnym krokiem było wykonanie przestrzennej dekoracji w klimacie mocno zimowym oraz podklejenie wianka przepiękną grafiką, pochodzącą z kolekcji "Winter it"s Coming". Aby podkreślić klimat pracy, miejscowo udekorowałam kompozycję zimowymi listeczkami i kwiatami. Na koniec oprószyłam ją brokatem, który bardzo fajnie podkręcił wizualny odbiór pracy a swoim skrzącym, mroźnym połyskiem sprawił, że nagle poczułam ostry powiew zimy w pracowni ;-) 

Patrząc na swoją pracę pomyślałam że jeszcze czegoś mi w niej brakuje - brakuje atmosfery domowego ogniska.
Świetnym pomysłem było doczepienie małego zestawu lampek ledowych. Delikatne, migocące światło, widoczne w oknach małych domków roztacza wokół wspaniały, świąteczny nastrój. Teraz jest sielsko, klimatycznie i rodzinnie.
Kochani, praca nad każdym projektem zawsze sprawia mi ogrom radości, zatem mój wybór tego konkretnego hasła, niejako był oczywisty i niczym niewymuszony :-)

 










 
 
 





Jeśli macie ochotę na wykonanie podobnego wianka, polecam poniższe produkty marki Margaret:

- kolekcja papierów "Winter it"s Coming",
- arkusz papieru PSM 0508,
- arkusz papieru PSM 0514,
- arkusz papieru PSM 0502,
- paski z grafikami dodatkowymi do kolekcji "Winter it"s Coming",
- tekturka - zimowy napis

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia,

Inka  :-)


1 komentarz:

  1. Piękna dekoracja. Zimowe akcenty pięknie współgrają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń