poniedziałek, 31 lipca 2023

Urodzinowy exploding box - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)

Na dzisiejsze spotkanie z Wami, (w ramach inspiracji stworzonej z materiałów od Margaret),  przygotowałam urodzinowy exploding box, ozdobiony papierami z najnowszej kolekcji "BABY GIRL".



 Piękna, świeża i soczysta kolorystyka zestawu od razu przypadła mi do gustu. Papiery są bardzo uniwersalne i z całą pewnością idealnie sprawdzą się zarówno w projektach dziecięcych jak i w pracach dla "całkiem dużych dziewczynek" :-)

 


 


  













Połączenie  soczystej zieleni z intensywnym różem pasuje również do projektów letnich na wiele różnych okazji, o czym z pewnością sami możecie się przekonać, wykorzystując w pracach tę uroczą kolekcję :-)

Moja kompozycja pełna jest ręcznie wykonanych kwiatów, zarówno materiałowych jak i foamiranowych.
We wnętrzu pudełka zamknęłam pyszny torcik dla Solenizantki, a trzy z czterech ścianek ozdobiłam kwiatowymi tekturkami od Margaret, na których osadziłam letnie bukieciki.

W pracy wykorzystałam również badzik z różyczkami, gazę i półperełki, którymi wypełniłam środki papierowych motywów kwiatowych, wyciętych z arkusza z dodatkami do kolekcji.

W projekcie wykorzystałam:
- kolekcję papierów "Baby Girl",
- arkusz z dodatkami PSM 0602,
- arkusz PSM 0609,
- arkusz PSM 0610,
- arkusz PSM 0617,
- tekturki kwiatowe ornamenty TBM 0174,
- badzik 0602

 

Pozdrawiam Was wakacyjnie i życzę miłego dnia,
Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz