sobota, 22 lipca 2023

Trunek na podarunek dla barmana

 Hej, hej Kochani :-)


Mój dzisiejszy projekt powstał na specjalne życzenie. Został spersonalizowany i zadedykowany pewnemu barmanowi o tureckim pochodzeniu ;-)


Kiedy zostałam poproszona o ozdobienie butelki z alkoholem i dowiedziałam się, że będzie ona wręczona barmanowi, natychmiast w mojej głowie zrodził się pomysł na oryginalną dekorację i ostateczny wygląd tej pracy.
Butelka została odziana w białą, niedopiętą koszulę, spod której celowo widoczna jest etykieta trunku z personalizowaną, przestrzenną dekoracją :-)
Na koszulę założyłam elegancki, barmański serdaczek, przewiązywany czarną, atłasową taśmą. Szyjkę butelki zdobi czarna mucha a główkę - turecki fez - charakterystyczne męskie nakrycie głowy.
Aby z łatwością można było otworzyć trunek i przeznaczyć go do konsumpcji - czerwona czapeczka jest zdejmowana :-)













Do wykonania projektu wykorzystałam:
- lekką masę samoutwardzalną,
- farby, preparaty i lakier marki CADENCE
Produkty są widoczne na poniższym zdjęciu a można je nabyć w sklepie DREAMS - serdecznie polecam :-)


Jestem ciekawa jak się Wam podoba mój pomysł oraz wykonanie tego projektu.
Jeśli macie ochotę podzielić się swoją opinią - szczerze zachęcam do pozostawienia komentarza do postem :-)


Pozdrawiam gorąco :-)

Inka 


3 komentarze:

  1. Rewelacja! fantastyczna praca. Brawo!
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny projekt !!! jesteś niesamowita !!! Koszula i fartuch - skrojone na miarę ! Brawo dla Ciebie !!!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale ozdobiłaś butelkę. Nawet jak będzie pusta to sprawdzi się jako dekoracja. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń