piątek, 28 lipca 2023

Prowansalskie pejzaże lawendą pachnące

Cześć Kochani :-)


Mam nadzieję że tytuł dzisiejszego wpisu zaintrygował osoby kochające klimaty Prowansji - z jej przepięknymi lawendowymi kobiercami - rozpościerającymi się aż po sam horyzont :-)

 

 
 Uroki Prowansji są niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju, tak, jak niepowtarzalna jest kolekcja papierów marki ITD Collection, która idealnie oddaje cały klimat i charakter serca Prowansji, położonego pomiędzy Mont Ventoux i wzgórzami Luberon

 

 

 To malownicza kraina pełna urokliwych  miasteczek, miododajnych plantacji ziołowych i lawendowych - raju dla motyli, pszczół i innych owadów. To również kraina starych tartaków, pól uprawnych, rozległych winnic i gajów oliwnych.

 


Pamiętające kilka wieków, prowansalskie, kamienne domy wielopokoleniowe były rozbudowywane sukcesywnie wraz z rosnącymi potrzebami powiększających się rodzin:-)


 


Kochani, lawendowa kolekcja od ITD Collection  "Provence scented with lavender" to cudowne źródło niewyczerpanych pomysłów i inspiracji.
Te przepiękne papiery przybyły do mnie już jakiś czas temu i miałam na nie od razu sprecyzowany plan. Jednak rzeczywistość napisała własny scenariusz i szybko zweryfikowała moje kreatywne zapędy. 
Ale " co się odwlecze to ...... 
I w końcu mam i ja ... swoje wymarzone "Prowansalskie pejzaże" :-)
Dzisiaj zaprezentuję tę kolekcję w technice decoupage, ale w planach jest jeszcze prezentacja w technice scrapowej.
Co powstanie? Ja to wiem od momentu, kiedy kolekcja wpadła w moje łapki
Zdradzę Wam tylko tyle, że również będą trojaczki, ale tym razem zrobię prace w wyjątkowo kobiecej odsłonie.

A teraz zapraszam na przechadzkę po bajkowej Prowansji - pachnącej, lawendowej krainie :-)

 












 






Bazą obrazów są białe kanwy - pejzaże wykonałam na rewersie. 
W pracy wykorzystałam farby i preparaty marki CADENCE - użyte produkty prezentowane na zdjęciu poniżej pochodzą ze sklepu DREAMS :-)


 

Prowansalski tryptyk zgłaszam na wyzwanie:


Pozdrawiam Was milutko i życzę udanego weekendu

Inka



2 komentarze:

  1. Nastrojowo, klimatycznie, szkoda, że tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te obrazeczki w lawendowym klimacie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń