wtorek, 11 lipca 2023

Pastelowe LO dla Córeczki - DT MARGARET

Witam Was serdecznie :-)

Kochani, dzisiejszy projekt jest inspiracją do lipcowego wyzwania w MARGARET.



Po ostatniej publikacji okazało się że projekty zamknięte w ramce cieszą się uznaniem i pojawiły się kolejne prośby o tego typu prace.
Dzisiejsze LO powstało dla bardzo sympatycznej, Młodej Damy.
Hasła przewodnie pochodzą z dwóch zestawień sąsiadujących ze sobą płatków Margaretki: UŚMIECH - SŁODZIAK - GNIECIUSZEK oraz ODBICIE - NAPIS - PRĘCIKI.
W projekcie umieściłam fotografie dziecka, oprawione cudownymi tekturkami - ażurową ramką oraz warstwową okiennicą :-) 
Postawiłam na pastelową, spójną gamę kolorystyczną o niebiesko - różowej tonacji. Jako tło pod budowę kompozycji wybrałam różany papier z kolekcji "Summer Time"- idealnie dopasowany barwami do klimatu panującego na zdjęciach.
Nie da się ukryć że UŚMIECH małego "SŁODZIAKA" jest najpiękniejszą ozdobą dzisiejszej pracy. GNIECIUSZEK świetnie dopełnia kwiatową kompozycję i tworzy kontrastowe tło pod delikatną tekturkę z motywem wróżki :-)
Moja interpretacja hasła ODBICIE to wykorzystanie stempli z motywem laleczek. PRĘCIKI znalazły się w środkach ręcznie wykonanych kwiatuszków, natomiast tekturka - NAPIS, jest zwieńczeniem dzisiejszej pracy, która swą kolorystyką i klimatem nawiązuje do magicznego, bajkowego klimatu :-)
LO zostało spersonalizowane imieniem dziecka a warstwową kompozycję dopełniłam tekturkami, pochodzącymi od kilku producentów: Margaret, Magiczny Kociołek, Paper Card, Miszmasz Papierowy :-)













Jestem bardzo ciekawa jak oceniacie mój dzisiejszy projekt, zarówno pod względem kolorystycznym jak i kompozycyjnym? Mam nadzieję że podzielicie się ze mną swoimi opiniami ;-)

Na zakończenie wpisu prezentuję zestawienie produktów marki Margaret, wykorzystanych w dzisiejszej pracy:

- kolekcja papierów "Summer Time"
- arkusz PSM 0402
- tekturka - warstwowa okiennica,
- tekturka - magiczny napis,
- tekturka kwiatowa,
- pręciki do kwiatów

Pozdrawiam Was wakacyjnie,
Halina / Inka-art


1 komentarz:

  1. Praca super , wszystko współgra idealnie, cała kompozycja zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń