wtorek, 23 maja 2023

Urodzinowy koszyczek z konwaliami

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj wiosenna niespodzianka, ukryta w niedużym pudełku :-)


Zostałam poproszona o stworzenie podarunku urodzinowego dla Jubilatki, kochającej konwalie.
Pierwszym moim pomysłem była kartka, jednak z niego zrezygnowałam na korzyść przestrzennego projektu, zdecydowanie lepiej przemawiającego do wyobraźni.
Do wykonania kompozycji kwiatowej użyłam gałązek konwalii, lawendy i różyczek. Ułożyłam je w nieduży bukiecik, który umieściłam w ażurowym koszyczku, a następnie całość zamknęłam w specjalnie zaprojektowanym i własnoręcznie wykonanym pudełku.

Do wykonania pracy wykorzystałam sztuczne kwiaty, modułową tekturkę o kształcie koszyczka, urodzinową cyferkę, drewniane serce, koronkową serwetkę oraz przepiękne papiery od ITD Collection z dwóch wiosennych kolekcji - "Flower post - Violet" i "Spring Love Story" .


A teraz zapraszam do obejrzenia fotek projektu:

 















Projekt zgłaszam na wyzwania:



 


 


Pozdrawiam gorąco i życzę słonecznego tygodnia,

Inka

 


1 komentarz:

  1. Piękny jest ten koszyczek ukryty w pudełku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń