piątek, 19 maja 2023

50 lat razem - pamiątka zaślubin

 Witajcie Kochani :-)


Moim skromnym zdaniem maj należy do najbardziej uroczystych miesięcy w całym roku.
Zatem pozostając w podniosłym klimacie, chciałabym dzisiaj zaprezentować dekoracyjną ramkę, przygotowaną dla małżeństwa, świętującego 50 rocznicę zaślubin. 

 


Wewnętrzną przestrzeń ramki starałam się tak rozplanować, by zmieścić w niej cztery fotografie, oprawione w okrągłe ramki.  Jasne tło wypełnia pokaźna ilość kwiatuszków i listków oraz dwa grzybki, wykonane ręcznie z masy samoutwardzalnej.
Uroczysty klimat zaślubin połączyłam z odrobiną leśnego stylu, dzięki czemu mój projekt nagrał ciekawej i oryginalnej formy :-)
Białe zawilce i kwiaty rumianku wprowadzają nutę subtelności i delikatności, z kolei przytulone do siebie grzybki - romantyzmu i tajemniczości ;-)
Kochani, wybaczcie mi proszę, ale ze względu na prywatny charakter pracy, przed publikacją jej w SM, na oryginalne fotografie Jubilatów, naniosłam filtr maskujący naturalny wizerunek twarzy ;-)
Zabieg ten wpłynął troszkę niekorzystnie na ogólną prezencję projektu, jednak był konieczny i stosowny dla uszanowania prywatności bohaterów mojej dzisiejszej pracy. 














Kolejnych wspaniałych, wspólnie świętowanych rocznic i Wszystkiego Najlepszego dla Jubilatów !!!!

Pozdrawiam milutko,

Inka



1 komentarz:

  1. Piękną pamiątkę wykonałaś dla lubilatów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń