niedziela, 14 maja 2023

Eleganckie pudełko na pamiątkę I Komunii - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)

W tym tygodniu inspiruję w Margaret - pracą wykonaną do majowego wyzwania. Przygotowałam eleganckie pudełko prezentowe dla dziewczynki, na pamiątkę przyjęcia sakramentu Pierwszej Komunii Świętej.

 


Moje hasła to: BROKAT - KOLOR - BIAŁY KWIAT
Bazę pudełka wykonałam własnoręcznie od podstaw. Zewnętrzną i wewnętrzną powierzchnię okleiłam perłowym papierem wizytówkowym, na którym wytłoczyłam delikatny wzór za pomocą folderu do embossingu :-)
Do dekoracji wykończeniowej projektu wykorzystałam papiery z delikatnej, jasnej i bardzo wdzięcznej  kolekcji "Romantic Moments.

 



 Użyłam również kilku komunijnych tekturek, białą i różową serwetkę z wykrojnika oraz białe, ręcznie wykonane kwiaty z tkaniny i foamiranu.
Praca została spersonalizowana imieniem dziecka i datą uroczystości a blasku dodał "diamentowy" brokat, którym oprószyłam niektóre elementy kompozycji :-)


 










Tak wykonane pudełko prezentowe może służyć jako eleganckie opakowanie, mieszczące w sobie pamiątkową biżuterię pierwszokomunijną, banknoty, zaproszenie na sesję fotograficzną lub jako pudełko wspomnień - do przechowywania zdjęć z uroczystości.

Sezon komunijny w pełni, mam nadzieję że moja dzisiejsza propozycja okaże się dobrą podpowiedzią i inspiracją godną Waszej uwagi :-)

W pracy wykorzystałam:
- kolekcja papierów "Romantic Moments",
- arkusz papieru PSM 0302
- arkusz papieru PSM 0307
- arkusz papieru PSM 0308
- arkusz papieru z listeczkami do wycinania PSM 0414

A także przepiękne tekturki - konwalie i kielich z hostią, które pochodzą ze sklepu Crafty Moly. 

Projekt zgłaszam na wyzwanie:


Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka

1 komentarz:

  1. Piękna praca. Stworzyłaś wspaniały prezent i pamiątkę ważnego wydarzenia.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń