poniedziałek, 1 maja 2023

Konwaliowy komplet pierwszokomunijny

 Witajcie Moi Mili :-)


Dzisiaj pierwszy dzień maja - rozpoczyna się tzw. biały miesiąc czyli miesiąc uroczystości pierwszokomunijnych, rocznic, jubileuszów oraz innych wydarzeń o charakterze sakramentalnym.
Zatem i u mnie będzie to miesiąc z przewagą prac o tejże tematyce.

 Majowy maraton zaczynam od kompletu pamiątkowego, stworzonego dla dziewczynki.

 

Kochani, inspirację do wykonania tej pracy podsunęły mi na myśl cudowne papiery scrapowe od ITD Collection.
Najnowsza, wiosenna, pełna kwiatów kolekcja  "Spring Love Story" jest stworzona do prac o delikatnej, zwiewnej tematyce. 

Pierwszy arkusz, który od razu pociachałam, to przepiękny, absolutnie wyjątkowy, w kolorze delikatnej zieleni i z bukietem konwalii.

 



 








Do dekoracji projektu użyłam również blado różowych papierów od LemonCraft a także miksu tekturek: komunijne pochodzą od Crafty Moly a ażurowe narożniki od innego producenta.
Są też cudowne białe kwiaty z materiału i listki wycięte z papierów scrapowych od Margaret.
 

Życzę Wam pięknej, słonecznej majówki i miłego wypoczynku.


Inka

2 komentarze:

  1. Konwalie zawsze kojarzą mi się z komunią. Piękny zestaw taki w moim stylu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń