sobota, 10 lipca 2021

Podróże małe i duże - DT PAPER CARD

Cześć Kochani :-)

Dzisiaj dziesiąty dzień miesiąca, zatem czas na nowe wyzwanie na blogu PAPER CARD.
Ruszamy ku nowej przygodzie, zdobywamy, co jeszcze nie zdobyte, odwiedzamy miejsca, które nas fascynują, zachwycają ciekawią. Przed nami wspaniały, wakacyjny czas.

Gorące lato sprzyja tworzeniu prac w stylu podróżniczym, marynistycznym, przygodowym :-)


Ja postanowiłam zaprezentować temat naszego wyzwania w stylu retro, łącząc ze sobą różne techniki.

Swoją pracę wykonałam na postarzanym panelu drewnianym, wykorzystując ulubione motywy serwetkowe i dużą gamę naszych cudownych tekturek, które niczym wisienka na torcie, stworzyły cudowny, podróżniczy klimat.
Wszystkie użyte tu tekturki celowo pozostawiłam w kolorze wyjściowym i "surowej"postaci, bo takie lubię najbardziej.
 
 
 














 
 
Tym razem ze sklepowych półek zgarnęłam takie oto wspaniałości:

 
Serdecznie zapraszam do udziału w naszym wyzwaniu, czekamy na Wasze cudowne projekty, jesteśmy ich niezwykle ciekawe :-)
 
Na blogu PAPER CARD znajdziecie wszelkie wytyczne i zasady zgłaszani prac do wakacyjnej zabawy.
Życzę Wam pięknego urlopowania, wypoczynku i najlepszych przygód pod słońcem, niech to będzie czas spędzony tylko na tym, co najbardziej lubicie robić.

Uściski,
Inka

1 komentarz:

  1. Ileż tu się dzieje. Bardzo podróżnicza praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń