sobota, 24 lipca 2021

Kartka z liskiem na Chrzest

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj prezentuję kolejny projekt dziecięcy - uroczy komplecik wykonany na pamiątkę przyjęcia Sakramentu Chrztu.

 

Specjalnym życzeniem Osoby zamawiającej było umieszczenie na karteczce postaci małego liska :-)

Rudy lisek dostał zieloną oprawę a jego postać przysiadła na wianuszku z leśnych roślin i kwiatów.

Do kompletu stworzyłam bardzo proste i oszczędne w ozdoby pudełko. Tutaj jedynymi elementami dekoracyjnymi są urocze tekturki, pochodzące ze sklepu PAPER CARD oraz małe kwiatuszki przewiązane białym sznurkiem.







 
Kochani, uroczystości chrzcielne i ślubne w pełni, więc i u mnie zagości na chwilę ta tematyka.W najbliższym czasie mam w planach zaprezentowanie kilku projektów ślubnych - jeśli jesteście ich ciekawi, serdecznie zapraszam do obserwowania moich wpisów na blogu, FB lub Instagramie.

 

Pozdrawiam Was bardzo gorąco,

Inka

3 komentarze:

  1. sezon ślubny trwa , piękna pamiątka na chrzest

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam nie lada problem z kartka na chrzest bo to jedną ... Z tym liskiem jest świetna. Oszczędna w dekoracje ale ma co najważniejsze!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń