piątek, 23 lipca 2021

Moje małe święto - dzięki Waszej aktywności :-)

 Witajcie Moi Drodzy Czytelnicy :-)


Cóż to za święto? Jaką zagadkę skrywa tytuł mojego dzisiejszego wpisu????

Kochani, chociaż blogowanie pomalutku odchodzi do lamusa, bo wypiera je inna aktywność w Social Mediach, ten mój mały kawałek świata nadal odwiedza sporo z Was.
Jestem Wam za to ogromnie wdzięczna :-) Sama też zaglądam na Wasze blogi i wiem jak ważny jest to kawałek własnej małej historii, którą tu piszemy, tworzymy i którą prezentujemy szerszemu gronu Odbiorców.
I chociaż nie pozostawiamy już zbyt wielu śladów po swojej bytności, to statystyki nie kłamią - odwiedzamy się nadal. Z ciekawości - co u innych, z sentymentu, z potrzeby serca czy po prostu z szacunku dla czyjejś pracy i talentu, który od lat podziwiamy.

I to jest na prawdę urocze :-) Bo przecież blog zakładamy i prowadzimy nie dla siebie ale przede wszystkim dla innych. Tu dzielimy się poradami, prezentujemy swoje pomysły, zachęcamy innych do podejmowania nowych wyzwań.

Są to magiczne zakątki, w których pokazujemy nie tylko nasz talent i pasję ale również wrażliwość artystyczną, sposób postrzegania świata, dzielimy się naszymi, sukcesami ale i smuteczkami też.
Tu podtrzymujemy się na duchu i wspólnie cieszymy z ważnych dla nas chwil.

Kochani, jestem blogerką z dość krótkim stażem - mój blog ma niespełna pięć lat.
Przez ten czas odwiedziło mnie ponad 200 000 Gości :-)

I to jest dla mnie maleńki powód do radości :-). Ale oczywiście to przede wszystkim Wasza aktywność przyczyniła się do tego, abym mogła zdać sobie sprawę z faktu, że - lubicie tu bywać :-)

Chciałbym dzisiaj zaprosić Was do wspólnej zabawy - to nie będzie zgadywanka, ani konkurs.
Po prostu, jeśli ktoś z Was ma ochotę napisać dla mnie kilka miłych słów i pozostawić po sobie ślad w komentarzach, będzie miał szansę na wygranie małego upominku.
Przygotuję go własnoręcznie i wyślę do Zwycięzcy na swój koszt.


 


Zatem jeśli macie ochotę na malutkie świętowanie wspólnie ze mną - serdecznie zapraszam do komentowania a tym samym wyrażenia chęci na udział w zabawie. Nagroda zostanie przyznana losowo a na Wasze komentarze poczekam aż do końca wakacji :-))))))

Jeszcze raz dziękuję za cały ten czas, który poświęciliście na bywanie u mnie, za moc cudownych, budujących słów. Często, z łezką wzruszenia w oku lub uśmiechem na twarzy, czytam Wasze komentarze pod swoimi pracami. Jestem wdzięczna za ciepło, życzliwość, pamięć i życzenia, które zostawiacie dla mnie i za spontaniczne chwile, które często łączą nas wirtualnie.
Po prostu DZIĘKUJĘ WAM BARDZO za to, że byliście i nadal jesteście TU i TERAZ :-)

 

Ściskam i gorąco pozdrawiam wszystkich moich Czytelników, Gości i Przyjaciół

Inka


7 komentarzy:

  1. Niedawno, po dłuższej przerwie, wróciłam do czytania blogów. Zaglądam do Ciebie Halinko, ale faktycznie nie zawsze zostawiam komentarz. Gratuluję pięknego stażu blogowego, pięć lat to wcale nie tak mało. Życzę kolejnych udanych lat w blogosferze, nieustającej weny twórczej oraz wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałego wyniku! To prawda, blogi zostają powoli wypierane przez inne SM. Chociaż ja osobiście wolę odwiedzać blogi, poznawać ich właścicieli, ich twórczość, podziwiać jak się rozwijają. Życzę miłego świętowania teraz i przy kolejnych okazjach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tych 5 urodzinek. Co prawda dawno mnie tu nie było, ale coś trzeba było wybrać. Skupiam się teraz głównie na komentarzach u osób które i u mnie ślad zostawiły. Mam nadzieję że nadal Tu będziesz, życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania, bo to co robisz i pokazujesz jest świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięć lat blogowania to ładna rocznica. Tak w blogowanie wkładamy wiele serca i cieszy nas gdy ktoś to docenia. Zaglądam do Ciebie i podziwiam to co robisz. Pozdrawiam i życzę dalszych lat pięknego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje najszczersze gratulacje! Czasem bywa lepiej czasem słabiej z blogowaniem (u mnie niestety słabiej) to ja się bardzo cieszę że jesteś i że mogę podziwiać Twoje prace:-)
    Wszystkiego dobrego Halinko:-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jestem tradycjonalistką, ale blog to moje życie. Na fb wszystko pędzi, w zawrotnym tempie. Tu jest spokój, który bardzo cenię.
    Gratuluję Ci 5 lat blogowania i ma nadzieję czytać, oglądać Twoje prace jeszcze długo.
    serdecznie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko wiem ze ja tu do Ciebie nieregularnie zaglądam ale za to zawsze czytam posty wszystkie których nie czytałam bo podziwiam ro co robisz i JAK robisz.... te Twoje wszystkie niesamowite pomysły ... Halinko masz niesamowity zmysł i dusze artysty, twórz nadal bo z przyjemnoscia Twoje dzieła sie oglada:) i dzieki ze jestes!!!!

    OdpowiedzUsuń